23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 187-338143
Offentliggjort
28.09.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Vindere

Standard Tracheostomituber

(29.01.2016)
Covidien Danmark ApS
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S

Tracheostomituber og tilbehør.


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Anneke Lundstrøm
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665805
Mailadresse: anneke.lundstroem@regionh.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Tracheostomituber og tilbehør.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 5

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 24
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Indkøb af Tracheostomituber og tilbehør. Opdelt i følgende delaftaler:
Delaftale 1 Standard Tracheostomituber
Delaftale 2 Længdeindstillelige Tracheostomituber
Delaftale 3 Silikone Tracheostomituber
Delaftale 4 Formfaste Tracheostomituber
Delaftale 5 FenestreredeTracheostomituber
Delaftale 6 Distalt og Proximalt forlængede Tracheostomituber
Delaftale 7 Dilatationssæt
Delaftale 8 Nødtracheostomi sæt
Delaftale 9 Befugtere uden taleventil
Delaftale 10 Taleventiler uden filter
Delaftale 11 Taleventiler med filter
Delaftale 12 Hætter
Delaftale 13 Fikseringsbånd
Delaftale 14 Rensebørster til PVC Tracheostomituber.
For delaftale 1 til 6 indgåes parallelle rammeaftaler med 3-5 leverandører og for delaftale 7-14 indgåes rammeaftale med 1 leverandør.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Fremgår af udbudsmaterialet.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse af kontrakt.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Standard Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Standard Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Længdeindstillelige Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Længdeindstillelige Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Silikone Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Silikone Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Silikone Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Silikone Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Fenestrerede Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Fenestrerede Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Distalt og proximalt forlængede Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Distalt og proximalt forlængede Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 7 Betegnelse: Dilatationssæt
1) Kort beskrivelse
Dilatationssæt.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 8 Betegnelse: Nødtracheostomisæt
1) Kort beskrivelse
Nødtracheostomisæt.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 9 Betegnelse: Befugtere uden taleventil
1) Kort beskrivelse
Befugtere uden taleventil.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 10 Betegnelse: Taleventiler uden filter
1) Kort beskrivelse
Taleventiler uden filter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 11 Betegnelse: Taleventiler med filter
1) Kort beskrivelse
Taleventiler med filter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 12 Betegnelse: Hætte
1) Kort beskrivelse
Hætte.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 13 Betegnelse: Fikseringsbånd
1) Kort beskrivelse
Fikseringsbånd.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 14 Betegnelse: Rensebørster til PVC Tracheostomituber
1) Kort beskrivelse
Rensebørster til PVC Tracheostomituber.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141000

3) Mængde eller omfang
Fremgår af udbudsmaterialet.
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger om virksomhedens selskabsform og ejerskab (generel virksomhedsbeskrivelse).
Erklæring på tro og love om ubetalt forfalden gæld til det offentlige og om opfyldelse af Udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a-c.
Tilbudsgiver kan ved afgivelsen af erklæring på tro og love vedrørende Art. 45 vedlægge Ordregivers vedlagte eksempel om erklæring på tro og love i udfyldt og underskrevet stand.
Ordregiver forbeholder sig ret til inden aftaleindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, maks. 3 mdr. gammel eller anden fuldgyldig dokumentation for at vindende Tilbudsgiver ikke befinder sig i de i udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f nævnte situationer.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
1. Der stilles krav om relevante faglige kvalifikationer indenfor Tracheostomi produkter.
Oplys antal medarbejdere og deres uddannelsesmæssige baggrund indenfor det udbudte område.
2. Der stilles krav om et kvalitetsstyringssystem.
3. Oplysning om evt. brug af underleverandører, hvis de tilbudte produkter ikke produceres af tilbudsgiver.
Hvis Tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds formåen, jf. Udbudsdirektivets Art. 48, stk. 2, skal det dokumenteres, at Tilbudsgiver råder over denne virksomheds ressourcer ved erklæring herom fra virksomheden.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Ad 1. Der stilles krav om minimum 1 medarbejder med relevante faglige kvalifikationer.
Ad 2. Tilbudsgiver skal vedlægge beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem, herunder evt. certificeringer.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
15005800
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
10.11.2015 - 14:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk. svensk.
Andet: Norsk. Engelsksprogede dokumenter accepteres som dokumentation for udvælgelseskriterier samt teknisk dokumentation.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 6 måneder efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23.9.2015

Send til en kollega

0.047