23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 117-307145
Offentliggjort
18.06.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Slagelse Kommune

Sundhedsordning og akut psykologisk krisehjælp og psykologisk rådgivning i forbindelse med arbejdsrelaterede problemstillinger for medarbejdere i Slagelse kommune


Slagelse Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Slagelse Kommune
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
E-mail: henrik@slagelse.dk
Telefon: +45 58573039
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Sundhedsordning og akut psykologisk krisehjælp og psykologisk rådgivning i forbindelse med arbejdsrelaterede problemstillinger for medarbejdere i Slagelse kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
71317200 Sundheds- og sikkerhedstjeneste
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Sundhedsordning og akut psykologisk krisehjælp og psykologisk rådgivning i forbindelse med arbejdsrelaterede problemstillinger for medarbejdere i Slagelse kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sundhedsordning

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71317200 Sundheds- og sikkerhedstjeneste
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

Slagelse kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sundhedsordningen er et tilbud til alle medarbejdere om hjælp til forebyggelse og behandling af arbejdsrelaterede skader.

Formålet med sundhedsordningen er:

1) at behandle arbejdsrelaterede skader for den enkelte medarbejder

2) at forebygge skader på arbejdspladsen gennem forebyggende træning

3) at forebygge arbejdsskader på de arbejdspladser, der anvender ordningen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Herunder vil der blive foretaget en vurdering af: Sammensætning og beskrivelse af ydelser, samt dokumentation af kvalitet og kompetencer (uddannelsesniveau). Tilbudsgivers forslag til online træning vil blive vurderet. Tilbudsgiver skal redegøre for hvordan forebyggelse på arbejdspladsen kan foretages, herunder forevise dokumentation for kompetencer ift. løsning af opgaven på arbejdspladsen / Vægtning: 35
Pris - Vægtning: 65
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbyder kan forlænge kontrakten i op til 1 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Krisehjælp

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

Slagelse kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ved akut psykologisk krisehjælp forstås akut psykologisk bistand, der ydes i forbindelse med pludseligt opståede, alvorlige og traumatiske hændelser. Akut psykologisk krisehjælp skal kunne tilbydes til enkeltpersoner og grupper, og der skal kunne tilbydes krisestyring i forbindelse med større ulykker.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Herunder vil der blive foretaget en vurdering af: - Sammensætning og beskrivelse af ydelser. Tilbudsgiver skal redegøre for hvordan forebyggelse på arbejdspladsen kan foretages, herunder forevise dokumentation for kompetencer ift. løsning af opgaven på arbejdspladsen / Vægtning: 35
Pris - Vægtning: 65
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbyder kan forlænge kontrakten i op til 1 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Udbuddet er gennemført i henhold til udbudslovens kapitel 16.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Sundhedsordning

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
19/03/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 6
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Príma Care A/S
CVR-nummer: 36980397
Postadresse: Hørkær 12B
By: herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 700 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 700 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
12/03/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 5
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Watter Gruppen
Postadresse: Hoilbergsgade 14
By: Københanv k
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1057
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1 800 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 800 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Lange Linje Allé 17
By: København Ø
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i henhold til lov nr. 492 af 12. maj 2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv., som følger:

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 30 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller

Inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med hvis der er tale om en rammeaftale.

Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 34
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/06/2021

Send til en kollega

0.063