23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 158-419053
Offentliggjort
17.08.2021
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Ikast-Brande Kommune (tovholder for udbuddet)

Psykologisk rådgivning og krisehjælp


Ikast-Brande Kommune (tovholder for udbuddet)

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ikast-Brande Kommune (tovholder for udbuddet)
CVR-nummer: 29189617
Postadresse: Rådhusstrædet 6
By: Ikast
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 7430
Land: Danmark
Kontaktperson: Bente Schlie
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Telefon: +45 99604076
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Esbjerg Kommune
CVR-nummer: 29189803
Postadresse: Torvegade 74
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6700
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.esbjerg.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fanø Kommune
CVR-nummer: 31210917
Postadresse: Skolevej 5 - 7
By: Nordby
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6720
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fanoe.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fredericia Kommune
CVR-nummer: 69116418
Postadresse: Gothersgade 20
By: Fredericia
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7000
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Middelfart Kommune
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.middelfart.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odense.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejle Kommune
CVR-nummer: 29189900
Postadresse: Skolegade 1
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejle.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hans Christian Andersen Airport P/S
CVR-nummer: 35475346
Postadresse: Lufthavnvej 131
By: Odense N
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5270
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hca-airport.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Renovation
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
E-mail: besch@ikast-brande.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odenserenovation.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/179da5f7-8212-47a0-8060-5fa3b2f4094c/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/179da5f7-8212-47a0-8060-5fa3b2f4094c/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/179da5f7-8212-47a0-8060-5fa3b2f4094c/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Psykologisk rådgivning og krisehjælp

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85000000 Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter levering af psykologisk rådgivning og krisehjælp til en antal KomUdbud kommuner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 21 180 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270 Psykiater- eller psykologtjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af psykologisk bistand og rådgivning til ordregivers medarbejdere i forbindelse med aktuelle psykosociale problemer, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder alvorlige arbejdsrelaterede hændelser som stress, chikane, mobning, udbrændthed, omstruktureringer, fyringer, ulykker, dødsfald, vold eller trusler. Udbuddet omfatter ligeledes levering af psykologisk krisehjælp forstås som akut psykologisk bistand, der ydes i forbindelse med voldsomme og traumatiske hændelser eksempelvis situationer, hvor medarbejderen har været udsat for trusler, vold, overfald, voldsomme arbejdsulykker, trafikuheld eller lignende, der har udløst en choktilstand hos medarbejderen.

Formålet med at yde medarbejderne psykologisk rådgivning og krisehjælp er at sikre, at de ansatte forbliver mentalt sunde og undgår at blive nedslidte af det arbejder, de udfører.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 21 180 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Udbud med forhandling med prækval.:

Ansøger skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §135, stk. 1 til 3 og §136.

Ansøger skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen:

• positiv egenkapital i hvert af de 2 seneste disponible afsluttede regnskabsår

• årlig omsætning skal i hvert af de 2 seneste disponible afsluttede regnskabsår have været min. 10 mio. kr. inden for psykologisk rådgivning og krisehjælp. Omsætningen skal bestå af begge ydelser.

Ansøger skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen:

• Ansøgeren skal dokumentere sin erfaring med udførelse af tilsvarende opgaver for offentlige myndigheder ved at fremsende min. 2 og maks. 3 sammenlignelige og relevante referencer udført inden for de seneste 2 kalenderår.

Såfremt der er flere end 3 ansøgere, der opfylder minimumskravene vil der ske udvælgelse. Udvælgelse vil ske på baggrund af angivne referencer.

Se nærmere beskrivelse i udbudsmaterialet.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Rammeaftale vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det for ordregiver økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Der henvises til udbudsmaterialet for mere udførlig beskrivelse.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 117-306235
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 02/09/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Klage over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregivers underretning om tildelingsbeslutningen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/08/2021

Send til en kollega

0.062