Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=305869&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Stationær pumpe til skylleterapi inkl. kanister og sårfyldningsmateriale
(15.12.2021)
Mediq Danmark A/S
2605 Brøndby
Bærbar pumpe, en-patientsystem inkl. batteri, kanister og sårfyldningsmateriale
(15.12.2021)
Medela Medical Denmark
2620 Albertslund
Stationær og bærbar pumpe inkl. kanister og sårfyldningsmateriale til indlagte og ambulante patienter herunder abdominal
(15.12.2021)
Mediq Danmark A/S
Kornmarksvej 15-19
2605 Brøndby
Bærbar pumpe, en-patientsystem inkl. batteri, kanister og sårfyldningsmateriale
(15.12.2021)
Mölnlycke Health Care ApS
3450 Allerød
Fællesudbud vedr. produkter til NPWT
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Nørgaard
E-mail: c.anholm@rn.dk
Telefon: +45 61137936
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Anholm Nørgaard
E-mail: c.anholm@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Anholm Nørgaard
E-mail: c.anholm@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Anholm Nørgaard
E-mail: c.anholm@rn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Fællesudbud vedr. produkter til NPWT
Udbuddet er et fællesudbud af produkter til brug ved NPWT (Negative Perssure Wound Therapy). I fællesudbuddet deltager Region Hovedstaden, Region Sjælland og Region Nordjylland. Region Midtjylland er med på option.
Ordergiver har til hensigt at indgå aftale med én eller flere leverandører pr. delaftale. Delaftale 1 og 2 forventes indgået med 1 leverandør pr. delaftale. Delaftale 3 forventes indgået med 2 leverandører.
Stationær og bærbar pumpe inkl. kanister og sårfyldningsmateriale til indlagte og ambulante patienter herunder abdominal
Udbud af produkter til brug ved NPWT (Negative Perssure Wound Therapy). Ordergiver har til hensigt at indgå aftale med én eller flere leverandører pr. delaftale. Delaftale 1 og 2 forventes indgået med 1 leverandør pr. delaftale. Delaftale 3 forventes indgået med 2 leverandører.
Region Midtjylland er med på option.
Fristen for udnyttelsen af optionen er 01.01.2024.
Det maksimale træk på delaftale 1 er;
DKK 43.920.000
Stationær pumpe til skylleterapi inkl. kanister og sårfyldningsmateriale
Udbud af produkter til brug ved NPWT (Negative Perssure Wound Therapy). Ordergiver har til hensigt at indgå aftale med én eller flere leverandører pr. delaftale. Delaftale 1 og 2 forventes indgået med 1 leverandør pr. delaftale. Delaftale 3 forventes indgået med 2 leverandører.
Region Midtjylland er med på option.
Det maksimale træk på delaftale 2 er;
DKK 5.040.000
Bærbar pumpe, en-patientsystem inkl. batteri, kanister og sårfyldningsmateriale
Udbud af produkter til brug ved NPWT (Negative Perssure Wound Therapy). Ordergiver har til hensigt at indgå aftale med én eller flere leverandører pr. delaftale. Delaftale 1 og 2 forventes indgået med 1 leverandør pr. delaftale. Delaftale 3 forventes indgået med 2 leverandører.
Region Midtjylland er med på option.
Det maksimale træk på delaftale 3 er;
DKK 1.440.000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Kontrakten indeholder klausuler vedr.
- socialt ansvar, se Udkast til Kontrakt pkt. 18,
- mærkning & miljø, se Udkast til Kontrakt pkt. 6
Se i øvrigt udbudsbetingelsernes pkt. 11.7.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ud over de obligatoriske udelukkelsesgrund skal tilbudsgiver tillige erklære ikke at være omfattet af følgende udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137, stk. 1,
nr. 2 (vedr. konkurs mv.)
Ordregiver opfordrer Tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Såfremt Tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres Tilbudsgiver til hurtigst muligt at gøre Ordregiver opmærksom herpå, og Ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer.
Spørgsmål sendes til Ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM, jf. pkt. 2 i Udbudsbetingelser.
Spørgsmål, der er Ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelser, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, kan alene forventes at blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare spørgsmålene senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
I dette udbud deltager; Region Sjælland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland.
Med på option er; Region Midtjylland.
Ad punkt II.1.5): Rammeaftalens anslåede værdi er 42.000.000 DKK [= beløb i punkt II.1.5)] – 50.400.000 DDK. Det anførte interval er begrundet i usikkerheden omkring rammeaftalens reelle værdi. Intervallets nedre grænse er udtryk for Region Hovedstadens, Region Sjællands, Region Midtjyllands og Region Nordjyllands mest kvalificerede skøn over rammeaftalens anslåede værdi på nuværende tidspunkt, baseret på disse regioners historiske forbrug. Intervallets øvre grænse udtrykker det forventede maksimale træk på rammeaftalen i dens løbetid. Hver regions forholdsmæssige andel fremgår af Kontraktbilag 3, Tilbudslisten.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk