Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Delkontrakt 1 – Et ret og pligt tilbud, som skal ligge ved henholdsvis 6 måneders ledighed inden for 9 måneder (ret til anden aktør) og ved 12 måneders ledighed inden for 18 måneder (pligt til anden)
(26.11.2021)
JOBINPLACE
Horsens
Et jobrettet forløb, som kan ligge på forskellige tidspunkter i den lediges forløb. Her vil det bero på en individuel faglig vurdering, hvornår den ledige kan deltage i forløbet.
(26.11.2021)
FALCK Healthcare
København SV
EU-udbud af kontrakt vedrørende tilbud ved anden aktør for ledighedsydelsesmodtagere
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
By: Aalborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Rebekka Møller
E-mail: rmm@aalborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende tilbud ved anden aktør for ledighedsydelsesmodtagere
Aalborg Kommune ønsker at øge andelen af ledighedsydelsesmodtagere, der kommer i fleksjob. Til
understøttelse af resultaterne på området, ønskes der derfor indgået kontrakter med private aktører.
Der udbydes 2 kontrakter:
- Delkontrakt 1 – Et ret og pligt tilbud, som skal ligge ved henholdsvis 6 måneders ledighed inden for 9 måneder
(ret til anden aktør) og ved 12 måneders ledighed inden for 18 måneder (pligt til anden aktør)
For delkontrakt 1 gælder, at der udvælges to aktører/tilbudsgivere til udførelse af opgaven.
- Delkontrakt 2 – Et jobrettet forløb, som kan ligge på forskellige tidspunkter i den lediges forløb. Her vil det bero
på en individuel faglig vurdering, hvornår den ledige kan deltage i forløbet.
Disse borgere vil allerede have haft retten til anden aktør og deltaget i pligttilbud hos anden aktør.
Her udvælges én aktør til udførelse af opgaven.
Delkontrakt 1 – Et ret og pligt tilbud, som skal ligge ved henholdsvis 6 måneders ledighed inden for 9 måneder (ret til anden aktør) og ved 12 måneders ledighed inden for 18 måneder (pligt til anden)
Aalborg Kommune
Opgaven, som Jobcenter Aalborg ønsker udført er følgende:
- Finde og etablere fleksjob til fleksjobvisiterede borgere både med en kortere, men også med en
længerevarende ledighedsperiode.
Leverandørens indsats skal understøtte, at den ledige har et klart jobfokus og sikre, at
ledighedsydelsesmodtagerne fortsat er aktiv jobsøgende.
- Jobcenter Aalborg har en forventning om, at 50 % af de henviste LY-modtagere ansættes i et fleksjob.
- Jobcenter Aalborg har en forventning om at resultaterne kan opnås inden for en bevillingsperiode på op til
maksimalt 13 uger.
3x12 måneder
Et jobrettet forløb, som kan ligge på forskellige tidspunkter i den lediges forløb. Her vil det bero på en individuel faglig vurdering, hvornår den ledige kan deltage i forløbet.
Aalborg Kommune
Opgaven, som Jobcenter Aalborg ønsker udført er følgende:
- Finde og etablere fleksjob til fleksjobvisiterede borgere både med en kortere, men også med en
længerevarende ledighedsperiode.
Leverandørens indsats skal understøtte, at den ledige har et klart jobfokus og sikre, at
ledighedsydelsesmodtagerne fortsat er aktiv jobsøgende.
- Jobcenter Aalborg har en forventning om, at 50 % af de henviste LY-modtagere ansættes i et fleksjob.
- Jobcenter Aalborg har en forventning om at resultaterne kan opnås inden for en bevillingsperiode på op til
maksimalt 13 uger.
3x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der gøres opmærksom på at der i forbindelse med udførelse af de udbudte kontrakter gælder en
arbejdsklausul. Se mere herom i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Aalborg
Der vil ikke være adgang for tilbudsgiver at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 135, 136 samt 137, stk. 1, nr. 1-6 finder anvendelse
Ordregiver har fastsat en maksimumpris, som tilbudsgiver kan tilbyde. Maksimumprisen er fastsat til 14.500 kr. Tilbudsgiver kan tilbyde en lavere pris, hvilket vil evalueres positivt.
By: Viborg
Land: Danmark
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende
benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der
er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for
beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.
4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,
stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået
en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse
i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen
indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående
offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives
til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og
om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i
standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens §
12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
By: Valby
Land: Danmark