Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af rammeaftale om akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
(24.12.2021)
Falck Healthcare A/S
Sydhavnsgade 18
2450 København SV
Udbud af rammeaftale om akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulrik Forsbøl
E-mail: ag2m@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/162963088.aspx
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
Udbud af rammeaftale om akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til ansatte i Københavns Kommune
Rammeaftalens anslåede samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 21 mio. kr.
Rammeaftalens maksimale samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 28 mio.kr
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på psykologisk krisehjælpsordning til de ansatte i Københavns Kommune. Alle ansatte skal - når som helst på døgnet og i alle årets dage - kunne få akut krisehjælp, hvis de bliver udsat for en voldsom hændelse i forbindelse med jobbet, og de skal kunne modtage psykologisk bistand/rådgivning, hvis de oplever mistrivsel i forbindelse med arbejdet eller vanskeligheder ved at klare arbejdet.
Den udbudte ydelse består således helt overordnet af 2 grundlæggende psykologfaglige ydelser:
1) akut krisehjælp og
2) anden psykologisk bistand/rådgivning. I forbindelse med større, særligt alvorlige krisesituationer, der omfatter flere medarbejdere, skal der desuden kunne ydes defusing og psykologisk debriefing på hændelsesstedet.
Københavns Kommune ønsker at indgå rammeaftale med 1 leverandør.
Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit III, (udbudslovens § 186-§ 189).
Rammeaftalens anslåede samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 21 mio. kr.
Rammeaftalens maksimale samlede værdi (inklusive optioner) i 4 år er 28 mio.kr
Aftalen er gældende i 2 år med 2 optioner, der hver giver ordregiver ret til en forlængelse på 12 måneder, således at rammeaftalen ved udnyttelse af begge optioner kan løbe i op til 4 år
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være økonomisk egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum DKK 10.000.000
- Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller Tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 10.000.000 (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at være teknisk og fagligt egnet til at opfylde kontrakten:
- Tilbudsgiver skal fremlægge minimum 3 og højest 5 referencer inden for området "akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning" leveret inden for perioden fra den 22. august 2018 til den 23. august 2021. Referencernes samlede værdi skal udgøre minimum DKK 5.000.000 (ekskl. moms). Referencerne skal have haft stillet både akut krisehjælp og anden psykologisk bistand/rådgivning til rådighed i perioden.
Samtlige af leverandørens behandlere i ordningen, inkl. netværkspsykologer, skal være autoriserede psykologer af Psykolognævnet.
Del IV: Procedure
Ordregiver vil tildele kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af "Det bedste forhold mellem pris og kvalitet". Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt: Pris 60 %, kvalitet 40 %.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i udbudsloven § § 135, 136 og 137 stk. 1, nr. 1 og 2. (se herom i udbudsbetingelserne).
Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk