Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Udbud på levering af genbrugshjælpemidler til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Horsens Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189889
Postadresse: Rådhustorvet 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Pilgaard Jensen
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
CVR-nummer: 29189587
Postadresse: Niels Espes Vej 8
By: Hedensted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8722
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Pilgaard Jensen
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hedensted.dk
CVR-nummer: 32264328
Postadresse: Rådhusgade 3
By: Odder
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8300
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Pilgaard Jensen
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odder.dk
CVR-nummer: 23795515
Postadresse: Søtofte 10
By: Samsø
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8305
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Pilgaard Jensen
E-mail: udbud@fikm.dk
Telefon: +45 76292026
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.samsoe.dk
Del II: Genstand
Udbud på levering af genbrugshjælpemidler til Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Udbuddet vedrører indkøb og levering af diverse genbrugshjælpemidler, herunder stationære personløftere, bade- og toiletstole med el-kip og el-hejs, sideværts sammenklappelige rollatorer, el-scootere og gangborde med støttebord og el-funktioner og elektrisk benspred til ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og varegrupper, herunder de krav produkterne skal opfylde, henvises til Rammeaftalebilag 1 – Tilbudsliste og Rammeaftalebilag 2 - Kravspecifikation
Stationære personløftere
Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Delaftale 1 omfatter levering af stationære personløftere
Bade- og toiletstole med el-kip og el-hejs
Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Delaftale 2 omfatter levering af bade- og toiletstole med el-kip og el-hejs
Sideværts sammenklappelige rollatorer
Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Delaftale 3 omfatter levering af sideværts sammenklappelige rollatorer
El-scootere
Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Delaftale 4 omfatter levering af el-scootere
Gangborde med støttebord og el-funktioner og elektrisk benspred
Horsens, Hedensted, Odder og Samsø Kommuner
Delaftale 5 omfatter levering af gangborde med støttebord og el-funktioner og elektrisk benspred
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Stationære personløftere
CVR-nummer: 27706746
Postadresse: Graham Bells Vej 23A
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
E-mail: info@guldmann.com
Telefon: +45 87413100
Internetadresse: https://www.guldmann.com/dk/
Del V: Kontrakttildeling
Bade- og toiletstole med el-kip og el-hejs
CVR-nummer: 66261417
Postadresse: Messingvej 13
By: Randers
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8940
Land: Danmark
E-mail: info@danrehab.dk
Telefon: +45 86447355
Internetadresse: https://www.danrehab.dk/da/
Del V: Kontrakttildeling
Sideværts sammenklappelige rollatorer
CVR-nummer: 29610274
Postadresse: Præstemarksvej 67
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: post@zibocare.dk
Telefon: +45 76900407
Internetadresse: https://zibocare.dk/
Del V: Kontrakttildeling
El-scootere
CVR-nummer: 15461144
Postadresse: Helge Nielsens Alle 7, 2E
By: Løsning
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8723
Land: Danmark
E-mail: bek@bekscooter.dk
Telefon: +45 70224222
Internetadresse: https://bek-elscooter.dk/
Del V: Kontrakttildeling
Gangborde med støttebord og el-funktioner og elektrisk benspred
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk