Fakta om udbudet
Udbyder
Skanderborg Kommune
Høring af udbudsmateriale vedrørende personlig pleje og praktisk hjælp til borgere i eget hjem i Skanderborg Kommune
Skanderborg Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189633
Postadresse: Skanderborg Fælled 1
By: Skanderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8660
Land: Danmark
Kontaktperson: Trine Flodgaard Lindbæk
E-mail: tfl@skanderborg.dk
Telefon: +45 87947182
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/163141152.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.skanderborg.dk/
Del II: Genstand
Høring af udbudsmateriale vedrørende personlig pleje og praktisk hjælp til borgere i eget hjem i Skanderborg Kommune
Høring af leverandører forud for offentliggørelse af light-udbud på levering af
- Delaftale 1: Personlig pleje iht. servicelovens §§ 83 og 83a (herunder tilberedning og anretning af mad) og klippekort, aflastning iht. servicelovens § 84 og overdragede sygeplejeydelser iht. sundhedslovens § 138.
- Delaftale 2: Praktisk hjælp iht. servicelovens §§ 83 og 83a, aflastning iht. servicelovens § 84 samt klippekort.
Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til ændringer/forbedringer.
Høringssvar skal indsættes i særskilt bilag (høringssvar) og vedhæftes i Mercells kommunikationsmodul (Faneblad "Kommunikation ").
Frist for høringssvar er fredag den 1. oktober 2021, kl. 12.00.
Hvis det ikke er muligt, at afgive høringssvar indenfor fristen bedes I informere om dette igennem Mercells kommunikationsmodul (Faneblad "Kommunikation ").
Høringsmaterialet består af:
- Nærværende høringsbrev (PDF)
- Høringssvar (Excel)
- Udbudsbetingelser (PDF)
- Udkast til rammeaftale (PDF)
- Bilag 2 - Kravspecifikation (PDF)
- Bilag 3A - Tilbudsliste (Excel)
- Bilag 3B - Besvarelse af underkriterierne Kvalitet og Miljø (PDF)
- Bilag 13 - Implementeringsplan (PDF)Understøttende dokumenter til læsning af udbudsmaterialet, som ikke er en del af høringen:
- Bilag 5a - Kvalitetsstandard 2021 for personlig pleje, praktisk støtte og rehabilitering (PDF)
- Bilag 6a - Indsatskatalog 2020 for personlig pleje og praktisk hjælp (PDF)
- Bilag 5b - Kvalitetsstandard 2015 - Sygepleje (PDF)
- Bilag 6b - Indsatskatalog for sygepleje, sundhedslov § 138 (PDF)
I høringsbrevet er anført nogle særlige opmærksomhedspunkter, som Skanderborg Kommune ønsker Leverandørens kommentarer til.
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på evt. spørgsmål hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål, der ønskes besvaret, skal spørgsmålet stilles i tilbudsperioden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Invitation til høring på udbudsmateriale på levering af
Delaftale 1: Personlig pleje iht. servicelovens §§ 83 og 83a (herunder tilberedning og anretning af mad) og klippekort, aflastning iht. servicelovens § 84 og overdragede sygeplejeydelser iht. sundhedslovens § 138.
Delaftale 2: Praktisk hjælp iht. servicelovens §§ 83 og 83a, aflastning iht. servicelovens § 84 samt klippekort.