23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 230-602721
Offentliggjort
26.11.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Nordjylland

Markedsdialog vedr. Skopvaskemaskiner og -tørreskabe


Region Nordjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Lauridsen
E-mail: camlau@rn.dk
Telefon: +45 21596020
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=316799&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog vedr. Skopvaskemaskiner og -tørreskabe

Sagsnr.: U304BGT22
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33191000 Udstyr til sterilisation, desinfektion og hygiejne
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Markedsdialog vedr. udbud af skopvaskemaskiner og -tørreskabe til Nyt Aalborg Universitetshospital.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000 Medicinsk udstyr
33168000 Apparatur til endoskopi og endokirurgi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Nordjylland skal gennemføre udbud af skopvaskemaskiner og -tørreskabe til Nyt Aalborg Universitetshospital og ønsker i den forbindelse at invitere potentielle leverandører til en leverandørdag.

På denne dag vil det være muligt for at potentielle leverandører kan præsentere sine produkter for brugergruppen. Præsentationen vil foregå enkeltvis, så hver tilmeldte leverandør vil få tildelt en tid. Leverandørerne kan blive bedt om at fremsende oplysninger om produkterne forud for præsentationen, f.eks. i form af et skema, der skal udfyldes.

Leverandørdagen forventes afholdt d. 14. eller 16. december. Der kan dog ske ændringer i tidsplanen. Møder vil blive afholdt enten i Aalborg eller virtuelt over Microsoft Teams.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Der kan ske tilmelding til leverandørdag via CTM eller mail camlau@rn.dk til Camilla Lauridsen. Der er tilmeldingsfrist onsdag d. 1. december. Evt. forespørgsel om tilmelding, der indkommer efter denne dato vil kun blive imødekommet, hvis muligt.

Ved tilmelding bedes angivet, såfremt der er tidspunkter, leverandøren evt. ikke har mulighed for at deltage.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/03/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Det forventes at følgende emner vil indgå i forbindelse med markedsdialogen/leverandørdag;

- Kapacitet

- Montering af skoper i maskiner/skabe

- Ergonomi

- Sikkerhed

- Service

- Kompabilitet

- Tekniske installationer

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/11/2021

Send til en kollega

0.048