Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=319747&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vejledende forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af Prøvemodtagelse til Nyt Aalborg Universitetshospital
Region Nordjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Westerberg
E-mail: m.westerberg@rn.dk
Telefon: +45 21596317
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Vejledende forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af Prøvemodtagelse til Nyt Aalborg Universitetshospital.
Vejledende forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af Prøvemodtagelse til Nyt Aalborg Universitetshospital.
Udbuddet forventes gennemført som en udbud med forhandling.
Vejledende forhåndsmeddelelse vedr. kommende udbud af Prøvemodtagelse til Nyt Aalborg Universitetshospital. Udbuddet forventes gennemført som et udbud med forhandling.
Aalborg Universitetshospital modtager hvert år flere hundrede tusind blodprøver og andre prøver udefra, dvs. fra praksislæger og fra andre sygehuse. De skal transporteres sikkert til hospitalet og de skal modtages korrekt og distribueres til de relevante laboratorier på hospitalet. Bl.a. det store antal gør, at der er et stort fokus på at automatisere, hvad automatiseres kan.
På det nuværende Aalborg Sygehus SYD på Hobrovej i Aalborg findes der i dag da også en automatiseret prøvemodtagelse. Den består af to dele: (1) Standardiserede transportbeholdere kaldet ”Intelligente Forsendelses Kasser” og (2) en robot, som kan åbne transportbeholderne og flytte indholdet over i racks/stativer, som passer til den videre laboratorieproces.
Den nuværende løsning håndterer alene de blodprøver, som modtages fra regionens praksislæger. Andre prøvetyper (fx vævsprøver) samt prøver fra de øvrige sygehuse håndteres manuelt.
På det Nye Aalborg Universitetshospital, som er ved at blive bygget i Gistrup ved Aalborg, skal der tilsvarende etableres en automatiseret løsning til håndtering af de prøver, som leveres til analyse på sygehuset udefra. Når det nye sygehus er klar, vil hovedparten af laboratoriekapaciteten blive flyttet dertil.
Det er ønsket, at den nye løsning enten allerede fra starten af kan håndtere flere prøvetyper end blodprøver eller at den senere, uden grundlæggende ændringer, kan udbygges til at kunne det, ligesom det er ønsket, at også prøver fra øvrige sygehuse i regionen håndteres.
Også den nye løsning skal håndtere både transporten fra praksislæger/sygehuse til Nyt Aalborg UH og den automatiserede prøvemodtagelse på Nyt Aalborg UH.
Optioner vil blive beskrevet i det endelige udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: Viborg
Land: Danmark
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk