Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=319963&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Udbud af phacoemulsifikationsmaskiner, phacoehåndtag, og dertilhørende procedurepakker
(09.01.2023)
Alcon Nordic A/S
Edvard Thomsens Vej 14
2300 Copenhagen S
Udbud af phacoemulsifikationsmaskiner, phacoehåndtag, og dertilhørende procedurepakker
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Rasmus Jensen
E-mail: r.birkeholm@rn.dk
Telefon: +45 24859240
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: kontakt@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://regionsyddanmark.dk/
Del II: Genstand
Udbud af phacoemulsifikationsmaskiner, phacoehåndtag, og dertilhørende procedurepakker
Udbud af phacoemulsifikationsmaskiner, phacoehåndtag, og dertilhørende procedurepakker
Udbud af phacoemulsifikationsmaskiner, phacoehåndtag, og dertilhørende procedurepakker
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af Phacoemulsifikationsmaskine til et hospital. Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret minimum ét stk. Phacoemulsifikationsmaskine. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer med henblik på bekræftelse af de afgivne oplysninger.
Det er et mindstekrav, at ordregiver har leveret minimum ét stk. Phacoemulsifikationsmaskine til et hospital.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ad punkt II.1.5): Rammeaftalens anslåede værdi er 15.920.000–18.440.000 mio. DDK. Det anførte interval er begrundet i usikkerheden omkring rammeaftalens reelle værdi. Intervallets nedre grænse er udtryk for Region Nordjyllands mest kvalificerede skøn over rammeaftalens anslåede værdi på nuværende tidspunkt, baseret på Region Nordjylland og Region Syddanmarks samlede indkøb af de udbudte ydelser i den seneste 12 måneders periode, mens intervallets øvre grænse udtrykker det forventede maksimale træk på rammeaftalen i dens løbetid.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
• - Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
• - Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
o - Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
• - Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
• - Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk