Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
annullering af udbud af Toilet-badestole med hjul, Toilet-stole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, Badetaburetter, Toiletforhøjere med og uden armlæn samt fritstående toiletforhøjere
Aarhus Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Maiken Ulsøe
E-mail: maul@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/d1fc04ed-f875-4482-97e3-fb7f30d39084/homepage
Del II: Genstand
annullering af udbud af Toilet-badestole med hjul, Toilet-stole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, Badetaburetter, Toiletforhøjere med og uden armlæn samt fritstående toiletforhøjere.
Udbuddet omfatter køb og levering af fabriksnye Toilet-badestole med hjul, Toilet-stole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, Badetaburetter, Toiletforhøjere med og uden armlæn samt fritstående toiletforhøjere.
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul
Delaftale 2: Toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af Delaftale 2 : Toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt
Delaftale 3: Badetaburetter
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af Delaftale 3 : Badetaburetter
Delaftale 4: Toiletforhøjere med og uden armlæn
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af Delaftale 4 :Toiletforhøjere med og uden armlæn
Delaftale 5: Fritstående toiletforhøjere
Nærværende bekendtgørelse omfatter annullering af udbuddet af Delaftale 5 : Fritstående toiletforhøjere
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3: Badetaburetter
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4: Toiletforhøjere med og uden armlæn
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5:Fritstående Toiletforhøjere
Del VI: Supplerende oplysninger
Grundet fejl i både udbudsbetingelserne samt udbudsbekendtgørelsen er Ordregiver nødsaget til at annullere udbuddet. Der arbejdes på at få rettet op på fejlene, så det er muligt at genudbyde hurtigst muligt
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk