Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=318890&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.2
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 02-02-2022
Time: 23:59
Yderligere oplysninger
Tidspunkt for aflevering af tilbud er udskudt til udgangen af døgnet 02-02-2022
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.7
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 02-02-2022
Time: 23:59
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.2.
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 08-02-2022
Time: 23:59
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.7
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 08-02-2022
Time: 23:59
Delaftale 2 . forsyningssøjler til Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention annulleres som følge af udfordringer med mindstekrav nr. 30 vedrørende rækkevidde på søjler med 1 arm og tilsvarende mindstekrav nr. 92 vedrørende røgsug for diatermiapparat til traumestuer. Det vil sige at der kun skal gives tilbud på det der tidligere hed delaftale 1 forsyningssøjler til Intensiv, med en forventet omsætning på 12.000.000 kr. samt et maksimal aftræk på 18.000.000 kr. Der laves tilrettelser i udkast til kontrakt samt udbudsbetingelser så de matcher med de beskrevne ændringer
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.2
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 14-02-2022
Time: 23:59
IV Procedurer
Placering af det tekst, der skal ændres:IV 2.7
I stedet for:
Dato: 31-01-2022
Time: 23:59
Læses:
Dato: 14-02-2022
Time: 23:59
Forsyningssøjler til følgende afdelinger Intensiv, Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Stig Juhl
E-mail: stfju@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567916
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Forsyningssøjler til følgende afdelinger Intensiv, Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention
Udbud af forsyningssøjler til SUH Køge. Aftalen deles op i 2 delaftaler Delaftale 1; Forsyningssøjler til Intensiv afdelinger Delaftale 2; Forsyningssøjler til følgende afdelinger; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer Kirurgi, Traumestuer akut & modtagelse, Kard. Lab. samt BDA Intervention. Begge delaftaler vil være rammeaftale med en leverandør.
Forsyningssøjler til følgende afdelinger Intensiv
SUH Køge
Udbud af forsyningssøjler til intensivafdelinger på Sjællands Universitets Hospital Køge. Aftaleren vil være rammeaftale med en leverandør. Aftalen omfatter søjler til Intensiv afdelinger
Option på reservedele
Maksimal aftræk på delaftalen er 18.000.000 dkr. i kontraktens løbetid
Forsyningssøjler til følgende afdelinger; Forsyningssøjler til Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention
SUH Køge
Udbud af forsyningssøjler til følgende afdelinger på Sjællands Universitets Hospital Køge; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention
Aftaleren vil være rammeaftale med en leverandør. Aftalen omfatter søjler til Intensiv afdelinger
Option på reservedele
Maksimal aftræk på delaftalen er 11.000.000 dkr. i kontraktens løbetid
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Tilbudsgiver bedes beskrive omfanget af ydelserne der er leveret. Til referencen ønskes oplyst en kontaktperson hos kunden til brug for eventuel kontrol af de afgivne oplysninger.
For referencen skal det oplyses:
• Kundens navn og adresse
• Leveringsår
• Kort beskrivelse af leverancen/løsningen
• Kontaktperson
Tilbudsgiver skal levere minimum 2 relevante (maksimum 5) referencer inden for det udbudte område, hvor der er leveret sammenlignelige ydelser inden for det udbudte ydelsesområde, udført i løbet af de seneste tre år, afhængigt af, hvornår den økonomiske aktør blev etableret eller startede sin virksomhed.
Ordregiver anser en reference for relevant, hvis den omfatter levering af forsyningssøjler i en tilsvarende konfiguration og kvalitet som den udbudte, til en offentlig institution eller privat virksomhed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk