23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 224-407589
Offentliggjort
19.11.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

KomUdbud v. Vejle Kommune

Vindere

Levering af ortoser (geografisk delområde 1) — Middelfart, Fredericia og Vejle Kommune

(04.03.2016)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø

Levering af ortoser (geografisk delområde 2) — Esbjerg Kommune

(04.03.2016)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø

Levering af ortoser (geografisk delområde 3) — Herning og Ikast-Brande Kommuner

(04.03.2016)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø

Levering af ortoser (geografisk delområde 4) — Aarhus og Randers Kommuner

(04.03.2016)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø

Levering af ortoser til KomUdbud.


KomUdbud v. Vejle Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

KomUdbud v. Vejle Kommune
Skolegade 1
Att: Lina Elkær
7100 Vejle
DANMARK
Telefon: +45 76811736
Mailadresse: linas@vejle.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.vejle.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Levering af ortoser til KomUdbud.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Midtjylland, Sydjylland og Fyn.

NUTS-kode DK031,DK032,DK041,DK042

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 4

Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid

Anslået værdi eksklusive moms: 60 000 000 DKK
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet vedrører levering af ortoser, herunder bandager, skinner, halskraver, korsetter, kapsler mv. til de medlemskommuner af KomUdbud, som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Anslået værdi eksklusive moms: 60 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Levering af ortoser (geografisk delområde 1) — Middelfart, Fredericia og Vejle Kommuner
1) Kort beskrivelse
Levering af ortoser til Middelfart, Fredericia og Vejle Kommuner.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183000

3) Mængde eller omfang
Anslået værdi eksklusive moms: 18 650 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Levering af ortoser (geografisk delområde 2) — Esbjerg Kommune
1) Kort beskrivelse
Levering af ortoser til Esbjerg Kommune.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183000

3) Mængde eller omfang
Anslået værdi eksklusive moms: 8 680 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Levering af ortoser (geografisk delområde 3) — Herning og Ikast-Brande Kommuner
1) Kort beskrivelse
Levering af ortoser til Herning og Ikast-Brande Kommuner.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183000

3) Mængde eller omfang
Anslået værdi eksklusive moms: 9 656 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Levering af ortoser (geografisk delområde 4) — Aarhus og Randers Kommuner
1) Kort beskrivelse
Levering af ortoser til Aarhus og Randers Kommuner.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33183000

3) Mængde eller omfang
Anslået værdi eksklusive moms: 24 480 000 DKK
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
Varighed i måneder: 48 (fra tildeling af kontrakten)
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Virksomhedsoplysninger — udfyld bilag 2, Virksomhedsbeskrivelse
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i artikel 45, stk. 1 og stk. 2, litra a-c og e-f i Udbudsdirektivet. Fortrykt formular er vedlagt som bilag 3, Tro og love-erklæringer, og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen. Virksomheder, der er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i Udbudsdirektivets artikel 45, stk. 1 og stk. 2, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
— Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997). Fortrykt formular er vedlagt som bilag 3, Tro og love-erklæringer, og skal benyttes ved tilbudsafgivelsen.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, revisorpåtegnede årsregnskaber for de seneste 3 afsluttede regnskabsår (tilstrækkeligt, hvis årsregnskaber alene afleveres elektronisk).
— Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders økonomiske og finansielle kapacitet. Sammen med beskrivelsen skal fremsendes dokumentation for, at tilbudsgiver har den/de anden/andre enhed(ers) økonomiske og finansielle kapacitet til rådighed.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Udfyld bilag 4, Referenceliste.
— Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
— Tilbudsgiver skal medsende navn og CV (uddannelse/autorisation, faglig kunnen og erfaring) på de personer, der skal betjene ordregivers borgere.
— Tilbudsgiver skal i tilbuddet bekræfte, at denne har eller vil etablere de påkrævede forretningsadresser i forbindelse med kontraktindgåelse (lokale skal være etableret og fuldt funktionsdygtigt senest på dato for kontraktstart, se nærmere nedenfor i punkt 3.6). Udfyld bilag 5, Forretningslokale.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Vejledende forhåndsmeddelelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 28-046595 af 10.2.2015

IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
17.12.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
Følgende KomUdbud-kommuner deltager i nærværende udbud:
— Aarhus Kommune
— Esbjerg Kommune
— Fredericia Kommune
— Herning Kommune
— Ikast-Brande Kommune
— Middelfart Kommune
— Randers Kommune
— Vejle Kommune.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16.11.2015

Send til en kollega

0.047