23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 023-057157
Offentliggjort
02.02.2022
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

Forsyningssøjler til følgende afdelinger Intensiv, Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Stig Juhl
E-mail: stfju@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 93567916
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Forsyningssøjler til følgende afdelinger Intensiv, Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af forsyningssøjler til SUH Køge. Aftalen deles op i 2 delaftaler Delaftale 1; Forsyningssøjler til Intensiv afdelinger Delaftale 2; Forsyningssøjler til følgende afdelinger; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer Kirurgi, Traumestuer akut & modtagelse, Kard. Lab. samt BDA Intervention. Begge delaftaler vil være rammeaftale med en leverandør.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forsyningssøjler til følgende afdelinger på Sjællands Universitets Hospital Køge; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000 Medicinsk udstyr
33162000 Apparatur og instrumenter til operationsstuer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Hovedudførelsessted:

SUH Køge

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af Forsyningssøjler til følgende afdelinger på Sjællands Universitets Hospital Køge; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet & funktionalitet / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på reservedele

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Maksimal aftræk på delaftalen er 18.000.000 dkr. i kontraktens løbetid

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 251-666258
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Forsyningssøjler til følgende afdelinger på Sjællands Universitets Hospital Køge; Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Delaftale 2 . forsyningssøjler til Anæstesi, Bronkoskopi, Traumestuer kirurgi, Traumestuer akut & modtagestuer, Kard. Lab. BDA intervention annulleres som følge af udfordringer med mindstekrav nr. 30 vedrørende rækkevidde på søjler med 1 arm og tilsvarende mindstekrav nr. 92 vedrørende røgsug for diatermiapparat til traumestuer. Det vil sige at der kun skal gives tilbud på det der tidligere hed delaftale 1 forsyningssøjler til Intensiv, med en forventet omsætning på 12.000.000 kr. samt et maksimal aftræk på 18.000.000 kr. Der laves tilrettelser i udkast til kontrakt samt udbudsbetingelser så de matcher med de beskrevne ændringer

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/01/2022

Send til en kollega

0.048