Fakta om udbudet
Udbyder
Ballerup Kommune
Opdateringer
II.1.4
I stedet for:
Læses:
Interesserede firmaer, som ønsker at afgive høringssvar på materialet bør sende høringssvar via Mercell senest fredag den 25. februar 2022.
Yderligere oplysninger
Interesserede firmaer, som ønsker at afgive høringssvar på materialet bør sende høringssvar via Mercell senest fredag den 25. februar 2022.
Markedshøring af udbudsmateriale vedrørende udbud af rammeaftale om indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til Ballerup Kommune
Ballerup Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 58271713
Postadresse: Hold-An Vej 7
By: Ballerup
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2750
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Minor Funk
E-mail: kimf@balk.dk
Telefon: +45 44772000
Fax: +45 44772733
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/172550232.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Del II: Genstand
Markedshøring af udbudsmateriale vedrørende udbud af rammeaftale om indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til Ballerup Kommune
Denne forhåndsmeddelelse vedrører høring af udkast til udbudsmateriale. Interesserede firmaer kan afgive høringssvar på udbudsmaterialet som ligger i Mercell under filer. Materialet kan tilgås via link i denne bekendtgørelse. Bemærk, at firmaerne ikke skal afgive tilbud til denne høring men blot feedback/kommentarer.
Høringssvaret afgives i Mercell.
Ballerup Kommunes Center for Arbejdsmarked planlægger udbud af en rammeaftale opdelt i tre delaftaler, som vedrører indkøb og levering af beskæftigelsesrettede ydelser til borgere i kommunen.
Delaftale 1 vedrører jobparate borgere, delaftale 2 vedrører aktivitetsparate borgere og delaftale 3 vedrører sygemeldte borgere.
Ballerup Kommune inddrager høringssvarene når det endelig udbudsmateriale udarbejdes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger