Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/61e489ab-95cd-4a0c-a99a-d3cd651caf35/publicMaterial
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Delaftale 5: Fristående toiletforhøjere
(31.08.2022)
ZiboCare A/S
Præstemarksvej 67
8700 Horsens
Delaftale 4: Toiletforhøjere, fastmonterede, med og uden armlæn
(31.08.2022)
Etac A/S
Parallelvej 3
8751 Horsens
Delaftale 3: Badetaburetter
(31.08.2022)
Mobilex A/S
Grønlandsvej 5
8660 Skanderborg
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul
(31.08.2022)
Invacare A/S
Sdr. Ringvej 37
2605 Brøndby
Delaftale 2: Toiletbadestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt
(15.11.2022)
Dan-Rehab A/S
8940 Randers SV
Udbud af toilet-badestole med hjul, toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, badetaburetter, toiletforhøjere, fastmonterede, med/uden armlæn og fritstående toiletforhøjere
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Loftager Rasmussen
E-mail: rstl@aarhus.dk
Telefon: +45 41862052
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/61e489ab-95cd-4a0c-a99a-d3cd651caf35/homepage
Del II: Genstand
Udbud af toilet-badestole med hjul, toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, badetaburetter, toiletforhøjere, fastmonterede, med/uden armlæn og fritstående toiletforhøjere
Udbuddet omfatter køb og levering af fabriksnye toilet-badestole med hjul, toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt, badetaburetter, toiletforhøjere, fastmonterede, med og uden armlæn og fritstående toiletforhøjere samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune.
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul
Udbuddet omfatter levering af toilet-badestole med hjul til Aarhus Kommune
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår.
Den maksimale værdi for delaftale 1 - Toiletbadestole med hjul er: 5.760.000 kr.
Delaftale 2 - Toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt
Udbuddet omfatter levering af toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt til Aarhus Kommune
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår.
Den maksimale værdi for delaftale 2 - Toilet-badestole med hjul og elektrisk indstilling af højde og tilt er: 14.400.000 kr.
Delaftale 3 - Badetaburetter
Udbuddet omfatter levering af badetaburetter til Aarhus Kommune
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår.
Den maksimale værdi for delaftale 3 - Badetaburetter er: 4.320.000 kr.
Delaftale 4 - Toiletforhøjere, fastmonterede, med og uden armlæn
Udbuddet omfatter levering af toiletforhøjere, fastmonterede, med og uden armlæn til Aarhus Kommune
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår.
Den maksimale værdi for delaftale 4 - Toiletforhøjere, fastmonterede, med og uden armlæn er: 2.544.000 kr.
Delaftale 5 - Fritstående toiletforhøjere
Udbuddet omfatter levering af fritstående toiletforhøjere til Aarhus Kommune
Ordregiver kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår.
Den maksimale værdi for delaftale 5 - Fritstående toiletforhøjere er: 672.000 kr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nedenstående nøgletal for de seneste 2 afsluttede regnskabsår:
- Egenkapital
- Soliditetsgrad
Aarhus Kommune accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som:
- har en positiv egenkapital i hver af de seneste to regnskabsår
- har en soliditetsgrad på minimum 30 % i hver af de seneste to regnskabsår
Ikke relevant
Der indgår en række bestemmelser vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og anti-korruption. Se nærmere i aftalebilag 1 - Aarhus Kommunes CSR-kontraktbilag.
Nærværende Aftales ikrafttræden er betinget af, at konfigurationerne er oprettet med HMI-nummer, samt at relevante tilbehør og reservedele, som er mulige at oprette, er oprettet. Leverandøren skal meddele HMI-nummer på konfigurationerne samt på relevante tilbehør og reservedele, som kan oprettes, til Aarhus Kommune senest 10 dage inden ikrafttrædelsesdatoen.
Derudover er nærværende Aftales ikrafttræden betinget af at Leverandøren meddeler og dokumenterer produktets forventede levetid jf. afsnit 8.7.1 Produktets forventede levetid.
Leverandøren er forpligtet til at tegne relevant produkt- og erhvervsansvarsforsikring og opretholde sådan forsikring i hele aftaleperioden. Forsikringen skal mindst dække indtil 5 mio. danske kr. pr. skade og 5 mio. danske kr. pr. forsikringsår.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Det forventes at rammeaftalen genudbydes efter udløb af aftaleperioden.
Den tilbudsgiver, som Aarhus Kommune forventer at indgå rammeaftale med pr. delaftale, skal fremsende dokumentation for ESPD inden for en passende frist, der meddeles af Aarhus Kommune.
I det omfang dokumentationen omfatter en serviceattest, accepteres denne, såfremt den er maksimum 6 måneder gammel. Der gøres opmærksom på, at der kan forventes op til 2 ugers behandlingstid ved udstedelse af serviceattester.
Med hensyn til dokumentation for økonomisk og finansiel formåen skal følgende fremlægges som endelig dokumentation, når Aarhus Kommune anmoder herom:
Tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf, for de seneste 2 regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor Tilbudsgiver er etableret. Tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som Aarhus Kommune vurderer passende, hvis Tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Aarhus Kommune forlanger.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk