Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Delaftale 2 Dampautoklaver samt standardprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning
(31.07.2016)
A&H Medical A/S (MMM Group)
Hvidsværmervej 121-123
2610 Rødovre
Delaftale 4 Lavtemperaturautoklaver samt forbrugsvarer for disse
(31.07.2016)
Johnson & Johnson Nordic
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Delaftale 1 Instrumentvaskere, Delaftale 2 Dampautoklaver, Delaftale 3 Kabinetvaskere samt standardprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning til disse delaftaler
(31.07.2016)
Electro Service A/S
Holkebjergvej 71
5250 Odense SV
Delaftale 1 Instrumentvaskere, Delaftale 2 Dampautoklaver, Delaftale 3 Kabinetvaskere samt standardprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning til disse delaftaler
(31.07.2016)
Getinge Danmark A/S
Industriparken 44 B
2750 Ballerup
Delaftale 4 Lavtemperaturautoklaver samt forbrugsvarer for disse
(31.07.2016)
SonneService v. Sonne Mortensen ( Renosem Co.,Ltd)
Bækgårdsvej 14
6900 Skjern
Delaftale 1 Instrumentvaskere Delaftale 3 Kabinetvaskere samt standardprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning til disse delaftaler, Delaftale 4 Lavtemperaturautoklaver med forbrugsvarer
(31.07.2016)
KEN A/S
Bøgebjergvej 60
5672 Broby
Levering, opstilling, installering og idriftsættelse af Instrumentvaskere, Dampautoklaver, Kabinetvaskere, Lavtemperaturautoklaver Samt levering af Standartprodukter/Forbrugsvarer/Øvrigt sortiment.
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Region Sjælland's hospitaler, psykiatriske centre og institutioner, Region Nordjylland's hospitaler, psykiatriskecentre og institutioner, Region Hovedstaden's hospitaler, psykiatriske centre og institutioner v/Region Hovedstaden som udbudsansvarlig
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Anna Lazareva
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665846
Mailadresse: anastasia.lazareva@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Region Sjælland's hospitaler, psykiatriske centre og institutioner, Region Nordjylland's hospitaler, psykiatriske centre og institutioner samt Region Hovedstaden's hospitaler, psykiatriske centre og institutioner.
NUTS-kode DK01,DK02,DK05
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 3
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36Delaftale 1 omfatter Instrumentvaskere samt standartprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning
Delaftale 2 omfatter Dampautoklaver samt standartprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning
Delaftale 3 omfatter Kabinetvaskere samt standartprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning
Delaftale 4 omfatter Lavtemperaturautoklaver samt forbrugsvarer for disse.
Herudover indeholder udbuddet Udkast til Aftalen på de Leverandørspecifikke Standartprodukter/Forbrugsvarer/Øvrigt sortiment. Denne vil være gældende for de ekstra leverancer som Ordregiver efterspørger alene uden udstyr. Såfremt Ordregiver efterspørger udstyr i en leverance vil rammeaftalerne være de gældende for hele leverancen. Aftalen på de Leverandørspecifikke Standartprodukter/Forbrugsvarer/Øvrigt sortiment er betinget af indgåelsen af rammeaftalen for det pågældende udstyr.
33191000, 33191110
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Beskrivelse af disse optioner: Udbuddet omfatter option på, at Region Syddanmark tiltræder rammeaftalerne på samme vilkår som de øvrige ordregivende myndigheder.
Udbuddet omfatter også udstyrsoptioner samt optioner på uddannelse, service, revalidering samt reservedele.
Udstyrsoptioner til supplering af hovedtilbud, skal anføres i Bilag 2 jf. Udbudsbetingelser punkt 6.4
Uddannelsesoptioner, skal anføres i Bilag 3 jf. Udbudsbetingelser punkt 6.6.
Serviceoptioner og revalideringsoptioner, skal anføres i Bilag 4 jf. Udbudsbetingelser punkt 6.7
Reservedelsoptioner skal anføres i Bilag 5 jf. Udbudsbetingelser punkt 6.8.
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 1
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delaftale 1 omfatter Instrumentvaskere samt standartprodukter og øvrigt sortiment med naturlig tilknytning33191000
I tillæg til hovedtilbuddet skal tilbudsgiver endvidere afgive sidestillede tilbud på en grundkonfiguration for hver delaftale. Et sidestillet tilbud afgives med en anden model eller en anden konfiguration end hovedtilbuddet.
Udover sortimentet, der tilbydes til opfyldelse af kravene i hovedtilbuddet samt de sidestillede tilbud, skal tilbudsgiver tilbyde øvrigt sortiment indenfor den delaftale som Tilbudsgiver vælger at afgive tilbud på.
33191110
33191000
33191110
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Erklæring på tro og love om ubetalt forfalden gæld til det offentlige og om opfyldelse af Udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a-c.
Ved afgivelse af tro og love-erklæring vedr. udbudsdirektivets Art. 45, kan Tilbudsgiver vedlægge tro og love erklæringen udarbejdet af Ordregiver i udfyldt og underskrevet stand.
Ordregiver forbeholder sig ret til efter tildelingen, men før rammeaftaleindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, højest 3 måneder gammel, eller anden fuldgyldig dokumentation for, at den/de Tilbudsgiver(e), der får tildelt en rammeaftale, ikke befinder sig i en situation som beskrevet i Udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f.
— Oplysning om samlet årsomsætning af de omfattede og tilsvarende produkter fra de seneste 3 år.
Hvis Tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds finansielle status, skal det dokumenteres, at denne virksomhed hæfter solidarisk og begrænset til rammeaftalens opfyldelse, f.eks. ved vedlæggelse af indeståelseserklæringen udarbejdet af Ordregiver, for at Ordregiver kan tage hensyn hertil. Ved en anden virksomhed forstås alle virksomheder, som Tilbudsgiver ikke har kontrol med.
— Referencelister for tilsvarende leverancer inden for de seneste 3 år med angivelse af størrelsesorden.
— Oplysning om evt. brug af underleverandører.
— Beskrivelse og redegørelse for virksomhedens kvalitetssikringssystem. Såfremt Tilbudsgiver er certificeret kan Tilbudsgiver nøjes med at medsende dokumentation herfor.
Hvis Tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds tekniske kapacitet, skal det dokumenteres, at denne virksomhed har givet tilsagn om at stille de fornødne ressourcer til rådighed, f.eks. ved vedlæggelse af indeståelseserklæringen udarbejdet af Ordregiver, for at Ordregiver kan tage hensyn hertil. Ved en anden virksomhed forstås alle virksomheder, som Tilbudsgiver ikke har kontrol med.
Del IV: Procedure
Andet: Dog accepteres dokumentation på de tilbudte produkter og tekniske specifikationer på engelsk/tysk/svensk/norsk. Indeståelseserklæring og tro og love-erklæring vedlagt udbudsmaterialet accepteres på engelsk.
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2020.
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk