Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=330841&B=SOLROED
Udbyder
Solrød Kommune
Kompressionsprodukter (strømper, ærmer, handsker, bh, trusse mm) med mulighed for tilkøb af opmåling og hjælpemilder
Solrød Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Ulla Skovgaard
E-mail: usk@solrod.dk
Telefon: +45 56182258
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65970
Del II: Genstand
Kompressionsprodukter (strømper, ærmer, handsker, bh, trusse mm) med mulighed for tilkøb af opmåling og hjælpemilder
Aftalen er en fælles aftale for 16 selvstændige kommuner. Kommunerne er, i sagens natur, forskellige bl.a. i forhold til serviceniveau, bemanding og politisk flertal. I en række af kommunerne, opmåler den kommunale sygepleje, som udgangspunkt, alle borgere der skal have strømper, men ikke til øvrige kompressionsprodukter. Sygeplejen i de resterende kommuner foretager ingen opmåling på kompressionsområdet.
Faxe, Greve, Guldbordsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Slagelse, Solrød og Sorø Kommuner
Aftalen er en fælles aftale for 16 selvstændige kommuner. Kommunerne er, i sagens natur, forskellige bl.a. i forhold til serviceniveau, bemanding og politisk flertal. I en række af kommunerne, opmåler den kommunale sygepleje, som udgangspunkt, alle borgere der skal have strømper, men ikke til øvrige kompressionsprodukter. Sygeplejen i de resterende kommuner foretager ingen opmåling på kompressionsområdet.
Aftalen er omfattet af serviceloven og borgerens frie valg. Ordregiver kan derfor ikke garantere en bestemt opgavetyngde, da det dels er afhængig af, hvor mange borgere der visiteres, og dels af borgerens konkrete valg af leverandør.
Aftalen skal derfor betragtes som et tilbud til de enkelte borgere, der visiteres til kompressionsprodukter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital i to seneste regnskabsår.
Likviditetsgrad på mindst 120%, for de seneste to regnskabsår
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres af Solrød Kommune på vegne af Fællesudbud Sjælland (FUS) bestående af:
Faxe, Greve, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Slagelse, Solrød og Sorø Kommune.
Udbuddet omfatter køb af kompressionsprodukter med mulighed for tilkøb af opmåling og hjælpemidler.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
By: x
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk