Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=330949&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Invitation til markedsdialog om udbud af beskæftigelsesydelser til ledige borger
Greve Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Maria Kolby Rasmussen
E-mail: mra@greve.dk
Telefon: +45 43973931
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Invitation til markedsdialog om udbud af beskæftigelsesydelser til ledige borger
Greve Kommune afholder markedsdialog forud for udbud af rammeaftaler på beskæftigelsesindsatsen overfor ledige borgere.
Kommunens aftaler udløber med udgangen juni 2023, hvorefter kommunen forventer at indgå ny aftale Indsatserne under aftalerne vedrører forløb for kontanthjælpsmodtagere, uddannelseshjælpsmodtagere, sygedagpengemodtagere, borgere i ressourceforløb mv.
Formålet med markedsdialogen er at få leverandørernes input til det kommende udbud, herunder;
Drøftelse af målgrupper og delaftaler
Relevante og proportionelle krav til opgaveførelse
Drøftelse af omkostningsdrivere og incitamenter for leverandører
Drøftelse af kvalitet og effekt i beskæftigelsesindsatsen. Det gode samarbejde med jobcentret.
Greve Kommune afholder markedsdialog forud for udbud af rammeaftaler på beskæftigelsesindsatsen overfor ledige borgere. Kommunens aftaler udløber med udgangen juni 2023, hvorefter kommunen forventer at indgå ny aftale Indsatserne under aftalerne vedrører forløb for kontanthjælpsmodtagere, uddannelseshjælpsmodtagere, sygedagpengemodtagere, borgere i ressourceforløb mv.
Formålet med markedsdialogen er at få leverandørernes input til det kommende udbud, herunder;
Drøftelse af målgrupper og delaftaler
Relevante og proportionelle krav til opgaveførelse
Drøftelse af omkostningsdrivere og incitamenter for leverandører
Drøftelse af kvalitet og effekt i beskæftigelsesindsatsen. Det gode samarbejde med jobcentret.
Greve Kommune ønsker at tale med et repræsentativt udsnit af leverandørmarkedet for at få forskellige perspektiver på tilrettelæggelse af udbudsproces og udbudsmateriale. Derfor forbeholder Greve Kommune sig retten til at udvælge 3-4 virksomheder blandt de interesserede.
Efter endt markedsdialog vil der af hensyn til ligebehandling blive lagt et referat fra møderne på www.greve.dk/erhverv
Såfremt en virksomhed ønsker at deltage i markedsdialogen, skriv da til udbudskonsulent Maria Kolby Rasmussen, mra@greve.dk senest 19. maj 2022 Markedsdialogen vil foregå enten på Greve Rådhus eller online i perioden 30. Maj- 1. juni 2022 efter nærmere aftale. Oplys om virksomhed og kontaktperson i henvendelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger