Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Levering af afklarings- og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet
(11.01.2023)
Incita
Vestre Alle 8B
8000 Aarhus C
Levering af afklarings- og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet
(11.01.2023)
Specialområde Autisme , Region Midtjylland
Storegade 5
8382 Hinnerup
Levering af afklarings- og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet
(11.01.2023)
Special Minds
Gunnar Clausens Vej 68
8260 Viby
Levering af afklarings- og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet
Aarhus Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Rådhuspladsen 2
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Sophie Bertelsen
E-mail: sobe@aarhus.dk
Telefon: +45 87133466
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0b4ee778-a12d-47cd-95c1-20561e4f2447/homepage
Del II: Genstand
Levering af afklarings- og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet
Levering af afklarings-og opkvalificeringsforløb for borgere inden for autismeområdet. Udbyder ønsker at indgå aftale med 3 leverandører, som har erfaring og kompetencer i forhold til at hjælpe borgere med diagnose inden for autismespektrumforstyrrelser (ASF) i gang med uddannelse eller beskæftigelse.
Aarhus Kommune
Målgruppen er primært 18-29 årige aktivitetsparate og unge i ressource-forløb, men kan også være uddannelsesparate og aktivitetsparate borgere over 30 år.
Målgruppen kan potentielt være borgere med alle typer af autisme indenfor autismespekteret, hvor vurderingen er, at der er behov for særlig støtte i forbindelse med afklaring og opkvalificering inden påbegyndelse af uddannelse eller beskæftigelse. Der vil være tale om borgere, som vurderes at kunne profitere af tilbudsgivers tilbud ift. at kunne komme i job eller uddannelse. Det er således tilbudsgivers tilbud, der er afgørende for visitation, og altså ikke borgerens udfordringer.
Den fremtidige rammeaftale kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Rammeaftalens maximale værdi udgør 16 mio. tillagt en buffer på 20%.
Der er et bilag til rammeaftalen indeholdende Aarhus Kommunes CSR-bilag.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udbyder har et ønske om at indgå rammeaftale med økonomisk solide virksomheder, da det har væsentlig betydning, at leverandørvirksomheder består under hele kontraktperioden. Aarhus Kommune accepterer derfor kun ansøgninger fra ansøgere, som i de sidste 2 regnskabsår har haft en soliditetsgrad på minimum 15 %.
Aarhus Kommune accepterer kun tilbud fra ansøgere, som kan sandsynliggøre overfor udbyder, at ansøger har faglig og teknisk formåen til at løfte den udbudte opgave. Dvs. ansøgere skal ved referenceliste dokumentere, at ansøger har udført sammenlignelige leverancer indenfor det udbudte område herunder målgruppe. Ansøgere skal udfylde referenceliste i bilag 4, pkt. over de op til 3 mest betydelige, sammenlignelige leverancer, der er udført i løbet af de seneste 5 år.
Udbyder ønsker at prækvalificere mellem 3-6 ansøgere, og at indgå rammeaftale med 3 leverandører.
Del IV: Procedure
Rammeaftalerne vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver det for Aarhus Kommune økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra kriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet. Underkriterierne pris vægtes med 40 pct. og underkriteriet kvalitet vægtes med 60 pct. Tildeling af kontrakter under rammeaftalen sker efter direkte tildeling på grundlag af antal tildelte point. Alle tilbudsgivere som bliver tildelt rammeaftale forventes også indledningsvis at blive tildelt kontrakt.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiveren vil forbeholde sig ret til at tildele en kontrakt på grundlag af det indledende tilbud. Forhandlingsforløbet løber i en fase, hvor tilbudsgiver indkaldes til et forhandlingsmøde. Der ydes ikke vederlag for deltagelse i forhandlingerne.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underretteordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren til lige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk