23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 102-286769
Offentliggjort
27.05.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Socialstyrelsen

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser, VISO udbud på voksenområdet, 2022 til 2027 (1)


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Socialstyrelsen
CVR-nummer: 26144698
Postadresse: Edisonsvej 1
By: Odense C
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser, VISO udbud på voksenområdet, 2022 til 2027 (1)

Sagsnr.: 2020-14502
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 Vejledning og rådgivning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Socialstyrelsen udbyder VISO-ydelser på voksenområdet vedrørende Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser. Udbuddet vedrører en delaftale:

- Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

Dette udbud vedrører levering af ydelserne specialrådgivning og udredning. Der henvises til ydelsesbeskrivelsen og udbuddets bilag for definition af ydelserne. Desuden indeholder udbuddet option på køb af vidensydelser på målgruppeområdet.

Ydelserne vedr. voksenområdet udbydes for perioden 1. maj 2022 til 30. april 2027.

Ydelserne udbydes efter reglerne om light-udbud i udbudslovens afsnit III (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer).

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 50 549 815.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300 Vejledning og rådgivning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Målgruppen kan være kendetegnet ved kaotisk livsførelse, marginalisering, socialt udsathed, misbrug, en ujævn kognitiv profil og/eller nedsat kognitiv kapacitet. Målgruppen er borgere, som er belastet af en flerhed af psykiske vanskeligheder, sociale problemstillinger og/eller som har misbrug i varierende grad, og eksisterende tilbud kan have svært ved at rumme og støtte dem.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Der udbydes maksimalt 32.500 timer over den samlede kontraktperiode. Derudover indeholder kontrakten en option på udvidelse af antal timer med 25 pct. til maksimalt 40.625 timer.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Tildeling sker med udgangspunkt i 1) dækning af den udbudte kapacitet, 2) dækning af minimumsantal leverandører og 3) dækning af kombinationsproblematikker (KP).

Tildeling jf. 1) og 2) sker med udgangspunkt i de bedst rangerede tilbud. Ved 3) kan der tildeles kontrakt til tilbudsgivere (TG), der rangeres dårligere end TG, der ikke er tildelt en kontrakt. Tildelingen er afhængig af dækningsbehov og de KP, TG har angivet i deres tilbud.

Se udbudsbetingelser for mere detaljeret gennemgang.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 161-425227
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget elektronisk: 9
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Aalborg Kommune
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Hjulmagervej 22
By: Aalborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9000
Land: Danmark
E-mail: amaj-fb@aalborg.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 7 658 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget elektronisk: 9
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Brückner Praksis
CVR-nummer: 20498242
Postadresse: Klostergade 18
By: Århus
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8000
Land: Danmark
E-mail: bogholderi@bruckner.dk
Telefon: +45 22555141
Internetadresse: http://https://www.bruckner.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 062 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget elektronisk: 9
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: PsykologCentret Viborg APS
CVR-nummer: 33773366
Postadresse: Ll. Sct. Peder Stræde 8, 2
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: bilgrav@krap.com
Telefon: +45 86601171
Internetadresse: http://www.krap.com
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 562 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget elektronisk: 9
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Rusmiddelcenter Slagelse
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Ingemannsvej 26
By: Slagelse
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4200
Land: Danmark
E-mail: metps@slagelse.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 16 875 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Betegnelse:

Psykosociale vanskeligheder og en flerhed af funktionsnedsættelser

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 9
Antal tilbud modtaget elektronisk: 9
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Socialpsykiatrien Ringsted Kommune
CVR-nummer: 18957981
Postadresse: Østre Parkvej 2F
By: Ringsted
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4100
Land: Danmark
E-mail: res@ringsted.dk
Telefon: +45 40881185
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 391 815.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes et informationsmøde d. 21. september 2021. Læs mere herom i udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte

ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/05/2022

Send til en kollega

0.031