23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 102-286782
Offentliggjort
27.05.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Socialstyrelsen

Opmærksomhedsforstyrrelse, VISO udbud på voksenområdet, 2022 til 2027


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Socialstyrelsen
CVR-nummer: 26144698
Postadresse: Edisonsvej 1
By: Odense C
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/382601
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Opmærksomhedsforstyrrelse, VISO udbud på voksenområdet, 2022 til 2027

Sagsnr.: 2020-14502
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 Vejledning og rådgivning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Socialstyrelsen udbyder VISO-ydelser på voksenområdet vedrørende Opmærksomhedsforstyrrelse. Udbuddet vedrører en delaftale:

- Opmærksomhedsforstyrrelse

Dette udbud vedrører levering af ydelserne specialrådgivning og udredning. Der henvises til ydelsesbeskrivelsen og udbuddets bilag for definition af ydelserne. Desuden indeholder udbuddet option på køb af vidensydelser på målgruppeområdet.

Ydelserne vedr. voksenområdet udbydes for perioden 1. maj 2022 til 30. april 2027.

Ydelserne udbydes efter reglerne om light-udbud i udbudslovens afsnit III (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer).

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvor alle potentielle tilbudsgivere har mulighed for at afgive tilbud.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 41 172 300.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300 Vejledning og rådgivning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

5000 Odense C

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Opmærksomhedsforstyrrelse er en udviklingsforstyrrelse, der er kendetegnet ved betydelige opmærksomheds- og koncentrationsproblemer.

Borgere med opmærksomhedsforstyrrelse kan være hyperaktive og have vanskeligheder ved at hæmme impulser, mens andre alene kan have opmærksomheds- og koncentrationsbesvær uden hyperaktivitet, som det ses ved ADD.

Borgere med opmærksomhedsforstyrrelse kan have udfordringer med de eksekutive funktioner.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Der udbydes maksimalt 11.500 timer over den samlede kontraktperiode. Derudover indeholder kontrakten en option på udvidelse af antal timer med 25 pct. til maksimalt 14.375 timer.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Tildeling foretages med udgangspunkt i 1) dækning af den udbudte kapacitet, 2) dækning af minimumsantal leverandører og 3) dækning af kombinationsproblematikker (KP).

Tildeling jf. pkt. 1 og 2 sker med udgangspunkt i de bedst rangerede tilbud.

Ved pkt. 3 kan der tildeles kontrakt til tilbudsgivere (TG), der rangeres dårligere end TG, der ikke er tildelt en kontrakt. Tildelingen er afhængig af dækningsbehov og de KP, TG har angivet i deres tilbud.

Se i øvrigt udbudsbetingelser.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 161-425225
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Opmærksomhedsforstyrrelse

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Region Syddanmarks socialområde
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: vbt@rsyd.dk
Telefon: +45 24995376
Internetadresse: http://https://rsyd.dk/wm157175
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 527 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Opmærksomhedsforstyrrelse

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Center for Hjerneskade
CVR-nummer: Center for Hjerneskade
Postadresse: Amagerfælledvej 56 A
By: København S
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2300
Land: Danmark
E-mail: lise.lambek@cfh.ku.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 25 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Betegnelse:

Opmærksomhedsforstyrrelse

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Cervello Øst
CVR-nummer: 42364282
Postadresse: Maglegårdsvej 15 D
By: Roskilde
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4000
Land: Danmark
E-mail: tta@cervello.dk
Telefon: +45 92923636
Internetadresse: http://www.cervello.dk
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 582 800.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Betegnelse:

Opmærksomhedsforstyrrelse

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/05/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget elektronisk: 7
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: PsykologCentret Viborg APS
CVR-nummer: 33773366
Postadresse: Ll. Sct. Peder Stræde 8, 2
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: bilgrav@krap.com
Telefon: +45 86601171
Internetadresse: http://www.krap.com
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 562 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes et informationsmøde d. 21. september 2021. Læs mere herom i udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte

ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/05/2022

Send til en kollega

0.047