Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=113697
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Udbud af kontrakt vedr. levering af stressforebyggende indsats til Aalborg Kommune
(26.08.2022)
DAVID GRAAE ApS
Annebergvej 56, st.
9000 Aalborg
Udbud af kontrakt vedr. levering af stressforebyggende indsats til Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Berg Hansen
E-mail: meha@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt vedr. levering af stressforebyggende indsats til Aalborg Kommune
Udbud af kontrakt iht. udbudslovens afsnit III (light-regimet) om levering af erhvervspsykologisk bistand til forebyggelse af stress og psykiske belastninger i øvrigt hos Ordregivers ansatte.
Aalborg Kommune
Udbud af kontrakt iht. udbudslovens afsnit III (light-regimet) om levering af erhvervspsykologisk bistand til forebyggelse af stress og psykiske belastninger i øvrigt hos Ordregivers ansatte.<br>Ordregiver har til hensigt at indgå kontrakt med 1 (én) leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse egenkapitalen og soliditetsgraden for hvert af de foregående tre (3) afsluttede regnskabsår pr. 1. juni 2022. <br><br>
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen er positiv for hvert af de anførte regnskabsår.
Tilbudsgiver skal angive referencer på de betydeligste aftaler om levering af ydelsen stressforebyggende indsats. Referencerne skal ved tilbudsafgivelse være igangværende, eller afsluttet indenfor de seneste 2 kalenderår og frem til tilbudsfristens udløb, dvs. i perioden fra og med 1. januar 2020 til og med 28. juni 2022, med angivelse af de enkelte aftalers:• ydelsesomfang (beskrivelse af aftalens indhold i korte træk, samt angivelse kundens antal ansatte omfattet af aftalen)• samlede økonomiske omfang• varighed (dato for aftaleopstart samt dato for aftaleudløb)• kundenavn, samt kontaktpersoner og kontaktdetaljer hos samme<br>
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har erfaring fra tilsvarende ydelsesaftaler, og har anført mindst 1 (én) igangværende og maksimalt 1 (én) afsluttet referencer indenfor de seneste 2 kalenderår og frem til tilbudsfristens udløb, dvs. i perioden fra og med 1. januar 2020 til og med 28. juni 2022. Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte den/de anførte referencer.
I Udkast til kontrakt er der indeholdt en arbejdsklausul med krav, som tilbudsgiver er forpligtet til at efterleve i forbindelse med opfyldelse af kontrakten jf. kontraktens afsnit 22.<br>Den valgte tilbudsgiver er fra kontraktstart forpligtet til at have etableret en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK og den valgte tilbudsgiver skal kunne foretage genkøb af forsikringssum ved brug af forsikringen uanset tidspunkt for dette. Ordregiver kan når som helst kræve dokumentation herfor.<br>Ordregiver forbeholder sig ret til at opkræve bod i forbindelse med den valgte Tilbudsgivers gentagne fremsendelse af fejlbehæftede fakturaer, jf. kontraktens afsnit 11.7, samt ved manglende fremlæggelse af fyldestgørende dokumentation for overholdelse af arbejdsklausulen, jf. kontraktens afsnit 22.13.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk