Fakta om udbudet
Udbyder
Gribskov Kommune
Vindere
Kontrakt vedrørende drift og administration af ledsagerordning til Gribskov Kommune
(12.10.2022)
DUOS A/S
Ellebjergvej 52, 1
2450 København SV
Udbud med forhandling af drift og administration af ledsagerordning til Gribskov Kommune
Gribskov Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Rådhusvej 3
By: Helsinge
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3200
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nm@tohv.dk
Telefon: +45 53385714
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c0ab2feb-f803-4594-a1f0-8b460d9166d3/homepage
Del II: Genstand
Udbud med forhandling af drift og administration af ledsagerordning til Gribskov Kommune
Udbud af aftalen vedr. ledsagerordning. Ledsagerordningen leveres i henhold til § 45 og § 97 i LBK nr. 170 af 24/01/2022 (serviceloven) og der bevilges hhv. op til 8 eller 15 timer månedligt pr. borger, der er omfattet af ordningen.
Udbud af aftalen vedr. ledsagerordning. Ledsagerordningen leveres i henhold til § 45 og § 97 i LBK nr. 170 af 24/01/2022 (serviceloven) og der bevilges hhv. op til 8 eller 15 timer månedligt pr. borger, der er omfattet af ordningen.
Ordningen varetages i dag af Ordregiver og eksterne leverandører af botilbud og handicaphjælp. Ordregiver vurderer, at Virksomhedsoverdragelsesloven (LBK nr. 710 af 20/08/2002) finder anvendelse i forbindelse med overtagelse af ledsagerordningen.
Ledsagelse bevilges både til borgere som bor i eget hjem eller på botilbud.
Leverandøren af ledsagerordningen skal varetage den samlede administration af ledsagerordningen, jf. Bilag B – Leverandørens forpligtelser, herunder:
• Rekruttering af ledsagere
• Lønudbetaling mv. til ledsagere.
• Modtagelse af bestillinger på ledsagelse fra borgere
• Matchningsprocessen mellem ledsager og borger
• Øvrig administration, herunder regnskab med borgernes bevilligede, forbrugte og opsparede timer
Aktuelt består ledsagerordningen af:
• 66 ordninger á 8 timer månedligt for voksne borgere, der bor i botilbud og
• 62 ordninger á 15 timer månedligt for voksne borgere, der bor i eget hjem.
• Desuden 1 ordning á 15 timer månedligt til et barn under 18 år.
Ovenstående er udtryk for den aktuelle situation på tidspunktet for udbuddets offentliggørelse og kan ikke tages som udtryk for et garanteret fremtidigt antal bestillinger af ledsagelse.
Ordregiver har option på yderligere forlængelse af aftalen i op til 3 x 12 måneder, med 12 måneder ad gangen.
Udbuddet indeholder en option på forhøjet serviceniveau for borgeren i forbindelse med aflysning ved akutopstået sygdom.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal leve op til følgende minimumskrav:
I. Ansøger er ikke omfattet af de oplistede udelukkelsesgrunde (jf. Ansøgningsblanketten pkt. 2 nr. I).
II. Ansøger har haft en nettoomsætning på minimum 4.000.000,00 DKK i gennemsnit de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
III. Ansøger har haft minimum en positiv egenkapital i hvert af de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
IV. Ansøger skal angive min. én (1) reference vedrørende enten:
a. levering af drift og administration af ledsagerordning og/eller
b. ledsagelse til borgere efter serviceloven
og/eller
c. handicaphjælpere til borgere efter serviceloven
til en eller flere kommune(r). Referencen skal leve op til følgende minimumskrav:
Referencen skal være af minimum ét (1) års varighed.
Referencen skal være igangværende eller må senest være afsluttet inden for de seneste tre (3) år regnet fra fristen for afgivelse af ansøgning.
Del IV: Procedure
Ordregiver vil identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af tildelingskriteriet Bedste forhold mellem pris og kvalitet, hvor nedenstående under- og delkriterier lægges til grund for tildeling af aftalen.
Underkriteriet pris vægter 30 - 50 %
Underkriteriet kvalitet vægter 50 - 70 %
Underkriteriet Kvalitet består af følgende delkriterier:
- Delkriterium 1: Matchningsproces og kontinuitet
- Delkriterium 2: Gennemførsel af bekræftet ledsagelse
- Delkriterium 3: Information
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk