23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 127-360544
Offentliggjort
05.07.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Tønder Kommune

Udbud af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde


Tønder Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Tønder Kommune
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Caroline Andersen
E-mail: marcand@toender.dk
Telefon: +45 23103193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337801
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Haderslev Kommune
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Christian X's Vej 39
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Andresen
E-mail: oand@haderslev.dk
Telefon: +45 21607198
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.haderslev.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Aabenraa Kommune
CVR-nummer: 29189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
E-mail: ikri@aabenraa.dk
Telefon: +45 73767204
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aabenraa.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336045&B=SUS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141740 Ortopædisk fodtøj
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud på indkøb og levering af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde til borgere med bevilling efter Servicelovens § 112.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 17 940 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141740 Ortopædisk fodtøj
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud på indkøb og levering af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde til borgere med bevilling efter Servicelovens § 112.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Den forventede årlige omsætning på rammaftalen er ca. 4.485.000 kr. Den højest mulige omsætning på delkontrakten i løbet af kontraktperioden er 21.528.000 kr. eksklusive moms.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
09/09/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tønder Kommune har på vegne af Sydjysk Udbuds Samarbejde offentliggjort en vejledende forhåndsmeddelelse vedr. udbud af rammeaftale på ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg, hvoraf det fremgår, at der i forbindelse med forberedelserne af udbuddet gennemføres en høring blandt potentielle tilbudsgivere.

Tønder Kommune indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå materialet og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.

Besvarelserne bedes meget gerne indeholde uddybende forklaringer. I høringssvaret bedes I henvise til, hvad i tilbudslisten, kommentaren vedrører herunder tilknyttet positionsnummer Bemærkninger til kravspecifikationen eller udbudsbetingelserne med udkast til rammeaftalen bedes angives med det punktnummer, hvor man har bemærkninger og/eller ændringsforslag.

Vi vil efterfølgende vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer.

Høringen gennemføres i udbudssystemet EU-SUPPLY, Complete Tender Management (CTM). Høringsmaterialet er alene tilgængeligt på hjemmesiden: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336045&B=SUS

Høringssvar bedes uploades digitalt eller fremsendes per mail til Marianne Caroline Andersen på marcand@toender,dk og skal være udarbejdet på dansk.

Høringsfrist

Høringssvar skal være modtaget i CTM eller per mail senest den 30. august. Efter dette tidspunkt vil det ikke længere være muligt at fremsende høringssvar i CTM. Høringssvar behandles fortroligt, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på eventuelle spørgsmål hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål, der ønskes besvaret, skal spørgsmålene stilles i tilbudsperioden.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/06/2022

Send til en kollega

0.063