Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336045&B=SUS
Udbyder
Tønder Kommune
Udbud af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Tønder Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189781
Postadresse: Wegners Plads 2
By: Tønder
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6270
Land: Danmark
Kontaktperson: Marianne Caroline Andersen
E-mail: marcand@toender.dk
Telefon: +45 23103193
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.toender.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337801
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Christian X's Vej 39
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Andresen
E-mail: oand@haderslev.dk
Telefon: +45 21607198
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.haderslev.dk
CVR-nummer: 29189854
Postadresse: Skelbækvej 2
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
E-mail: ikri@aabenraa.dk
Telefon: +45 73767204
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aabenraa.dk
Del II: Genstand
Udbud af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde
Udbud på indkøb og levering af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde til borgere med bevilling efter Servicelovens § 112.
Udbud på indkøb og levering af ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg til kommunerne i Sydjysk Udbuds Samarbejde til borgere med bevilling efter Servicelovens § 112.
Den forventede årlige omsætning på rammaftalen er ca. 4.485.000 kr. Den højest mulige omsætning på delkontrakten i løbet af kontraktperioden er 21.528.000 kr. eksklusive moms.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tønder Kommune har på vegne af Sydjysk Udbuds Samarbejde offentliggjort en vejledende forhåndsmeddelelse vedr. udbud af rammeaftale på ortopædisk fodtøj og ortopædiske fodindlæg, hvoraf det fremgår, at der i forbindelse med forberedelserne af udbuddet gennemføres en høring blandt potentielle tilbudsgivere.
Tønder Kommune indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå materialet og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.
Besvarelserne bedes meget gerne indeholde uddybende forklaringer. I høringssvaret bedes I henvise til, hvad i tilbudslisten, kommentaren vedrører herunder tilknyttet positionsnummer Bemærkninger til kravspecifikationen eller udbudsbetingelserne med udkast til rammeaftalen bedes angives med det punktnummer, hvor man har bemærkninger og/eller ændringsforslag.
Vi vil efterfølgende vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer.
Høringen gennemføres i udbudssystemet EU-SUPPLY, Complete Tender Management (CTM). Høringsmaterialet er alene tilgængeligt på hjemmesiden: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336045&B=SUS
Høringssvar bedes uploades digitalt eller fremsendes per mail til Marianne Caroline Andersen på marcand@toender,dk og skal være udarbejdet på dansk.
Høringsfrist
Høringssvar skal være modtaget i CTM eller per mail senest den 30. august. Efter dette tidspunkt vil det ikke længere være muligt at fremsende høringssvar i CTM. Høringssvar behandles fortroligt, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på eventuelle spørgsmål hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål, der ønskes besvaret, skal spørgsmålene stilles i tilbudsperioden.