Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=315418&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Pacemakere D1+D2+D3
(23.11.2022)
BIOTRONIK ApS
Lyngsø Alle 3
2970 Hørsholm
ICD og højvoltsledninger D6+D7+D8
(23.11.2022)
Abbott Medical Danmark A/S
Produktionsvej 14
2600 Glostrup
Pacemakere D1+D2+D3
(23.11.2022)
Abbott Medical Danmark A/S
Produktionsvej 14
2600 Glostrup
ICD og højvoltsledninger D6+D7+D8
(23.11.2022)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
Pacemakere D1+D2+D3
(23.11.2022)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Alle 17
2300 København S
ICD og højvoltsledninger D6+D7+D8
(23.11.2022)
BIOTRONIK ApS
Lyngsø Alle 3
2970 Hørsholm
Opdateringer
Pacemakere og elektroder, ICD og højvoltsledninger samt loop recordere
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 24943871
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Pacemakere og elektroder, ICD og højvoltsledninger samt loop recordere
Udbuddet vedrører indkøb af pacemakere, ICD’er og loop recordere m.v. til følgende sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner i Region Sjælland: Sjællands Universitetshospital Roskilde (Kardiologisk afdeling)
Det er muligt at afgive 1 tilbud indenfor hver delkontrakt.
Indenfor hver delkontrakt foretager ordregiver en selvstændig evaluering af tilbuddene og tildeler rammeaftaler ud fra, hvad der samlet udgør det økonomisk mest fordelagtige tilbud for ordregiver (dvs. den kombination af tilbud, der tilsammen opnår det højeste antal point).
Fælleskrav - Pacemakere og elektroder, ICD og højvoltsledninger samt loop recordere
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Fælleskrav gældende for pacemakere og elektroder, ICD m/højvoltselektroder samt Loop recordere.
1 gang i op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang i op til 12 måneder.
Produktgruppe A Pacemakere D1+D2+D3
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Delkontrakten vedrører ordregivers indkøb af pacemakere – fordelt på 3 rammeaftaler, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 11.3.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers maksimale værdi er DKK 15 380 820.00.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers anslåede værdi er angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.6).
Forventede forbrugsmængder for delkontrakten fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 11.3. De angivne estimater og forventede forbrugsmængder er alene udtryk for ordregivers forventninger til forbruget af de ydelser, der er omfattet af den pågældende delkontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage minimum en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for minimum et bestemt beløb. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver, dog ikke højere end den maksimale værdi angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.4).
Kravspecifikationen, jf. CTM, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter, ligesom oplysninger om hvilke produkter der er omfattet af delkontrakten.
Ordregiver friholder 20 % af sit samlede forbrug til forskning og udvikling, hvilket ikke er omfattet af udbuddet og de i udbudsbetingelsernes pkt. 11.3 anførte forbrugsmængder.
1 gang i op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang i op til 12 måneder.
Produktgruppe B Pacemaker elektroder D4
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Delkontrakten vedrører ordregivers indkøb af pacemaker elektroder – fordelt på 1 rammeaftale, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 11.3.
Delkontraktens og den tilhørende rammeaftales maksimale værdi er DKK 7 464 600.00.
Delkontraktens og den tilhørende rammeaftales anslåede værdi er angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.6).
Forventede forbrugsmængder for delkontrakten fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 11.3. De angivne estimater og forventede forbrugsmængder er alene udtryk for ordregivers forventninger til forbruget af de ydelser, der er omfattet af den pågældende delkontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage minimum en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for minimum et bestemt beløb. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver, dog ikke højere end den maksimale værdi angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.4).
Kravspecifikationen, jf. CTM, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter, ligesom oplysninger om hvilke produkter der er omfattet af delkontrakten.
Ordregiver friholder 20 % af sit samlede forbrug til forskning og udvikling, hvilket ikke er omfattet af udbuddet og de i udbudsbetingelsernes pkt. 11.3 anførte forbrugsmængder.
1 gang i op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang i op til 12 måneder.
Produktgruppe C ICD og højvoltsledninger D6+D7+D8
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Delkontrakten vedrører ordregivers indkøb af ICD'er med højvoltsledninger – fordelt på 3 rammeaftaler, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 11.3.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers maksimale værdi er DKK 16 707 600.00.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers anslåede værdi er angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.6).
Forventede forbrugsmængder for delkontrakten fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 11.3. De angivne estimater og forventede forbrugsmængder er alene udtryk for ordregivers forventninger til forbruget af de ydelser, der er omfattet af den pågældende delkontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage minimum en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for minimum et bestemt beløb. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver, dog ikke højere end den maksimale værdi angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.4).
Kravspecifikationen, jf. CTM, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter, ligesom oplysninger om hvilke produkter der er omfattet af delkontrakten.
Ordregiver friholder 20 % af sit samlede forbrug til forskning og udvikling, hvilket ikke er omfattet af udbuddet og de i udbudsbetingelsernes pkt. 11.3 anførte forbrugsmængder.
1 gang i op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang i op til 12 måneder.
Produktgruppe D Loop recordere D9+D10
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Delkontrakten vedrører ordregivers indkøb af Loop recordere – fordelt på 2 rammeaftaler, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 11.3.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers maksimale værdi er DKK 4 641 000.00.
Delkontraktens og de tilhørende rammeaftalers anslåede værdi er angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.6).
Forventede forbrugsmængder for delkontrakten fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 11.3. De angivne estimater og forventede forbrugsmængder er alene udtryk for ordregivers forventninger til forbruget af de ydelser, der er omfattet af den pågældende delkontrakt. Ordregiver forpligter sig således ikke til at aftage minimum en bestemt mængde af ydelser eller at indkøbe for minimum et bestemt beløb. Det faktiske forbrug kan med andre ord vise sig at være højere eller lavere end, hvad estimaterne angiver, dog ikke højere end den maksimale værdi angivet i udbudsbekendtgørelsens del II.2.4).
Kravspecifikationen, jf. CTM, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter, ligesom oplysninger om hvilke produkter der er omfattet af delkontrakten.
Ordregiver friholder 20 % af sit samlede forbrug til forskning og udvikling, hvilket ikke er omfattet af udbuddet og de i udbudsbetingelsernes pkt. 11.3 anførte forbrugsmængder.
1 gang i op til 12 måneder.
Forlængelse 1 gang i op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgivere skal benytte det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde.
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af en af udbudslovens obligatoriske udelukkelsesgrunde i §§ 135-136.
Det samme gælder for konsortiedeltagere og de virksomheder som tilbudsgiver måtte basere sit tilbud på.
Tilbudsgiver bør kontrollere, at der i CTM under ”Mine besvarelser” er angivet dato og tidspunkt for upload af ESPD besvarelse. ESPD-formularen behøver ikke at blive underskrevet på anden måde end ved afgivelse af tilbud i CTM.
Forud for tildeling af kontrakt vil ordregiver kræve, at de tilbudsgivere, som ordregiver har til hensigt at tildele en rammeaftale, fremlægger endelig dokumentation for oplysningerne, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), jf. Udbudslovens §§ 152-153. Dokumentation fra en dansk tilbudsgiver er en Serviceattest. Dokumentation fra en udenlandsk tilbudsgiver anhænger af mulighederne i det pågældende land (tilbudsgiver kan finde oplysninger herom på eCertis: https://ec.europa.eu/tools/ecertis/). Dokumentation skal være udstedt tidligst 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation kan fremsendes på dansk eller engelsk (hvis udenlandsk dokumentation ikke findes på disse sprog, så skal tilbudsgiver vedlægge en oversættelse).
Der stilles i kontraktens pkt. 7 krav om, at kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Dette gælder også eventuelle underleverandører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det samlede udbudsmateriale er tilgængeligt via det internetbaserede eSourcing-system, Complete Tender Management (CTM) fra EU-Supply, hvorfra udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, kan downloades. Anvend linket i udbudsbekendtgørelsens del I.3).
Udbudsprocessen foregår elektronisk gennem CTM. Dette gælder således for al skriftlig korrespondance, herunder ikke mindst ordregivers besvarelse af spørgsmål og tilbudsgivers fremsendelse af tilbud mv.
Adgang til udbudsmaterialet og/eller deltagelse i udbuddet kræver online-registrering. Det er gratis at oprette sig som bruger.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply’s Support på telefon +45 70208014 eller e-mail til dksupport@eu-supply.com .
Som anført i udbudsbekendtgørelsens del IV.1.3), så indebærer udbuddet udarbejdelse af en rammeaftale med en enkelt aktør. Dette skal forstås sådan, at hver rammeaftale indgås med en enkelt aktør, men at der i alt indgås 9 rammeaftaler: 3 rammeaftaler indenfor produktgruppe A (Pacemakere), 1 rammeaftale indenfor produktgruppe B (Pacemaker elektroder), 3 rammeaftaler indenfor produktgruppe C (ICD m/højvoltsledninger) og 2 rammeaftaler indenfor produktgruppe D (Loop recorder).
Samtlige omkostninger i forbindelse med tilbudsgivningen påhviler tilbudsgiver.
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Andre klager over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk