23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 016-023168
Offentliggjort
25.01.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune

Vindere

EU-udbud 2016: Udbud af voksenbleer til FaaborgMidtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune

(08.07.2016)
SCA Hygiene Products A/S
Allerød

EU-udbud 2016: Udbud af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune


Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune

 

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn og adresser
Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune
Graabjergvej 3A
Ryslinge
5856
DANMARK
Kontaktperson: Udbudskonsulent Birgitte Andersen
Telefon: +45 72531190
E-mail: biran@fmk.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.indkobfyn.dk

I.2)Fælles udbud
I.3)Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://indkobfyn.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4)Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1)Udbuddets omfang
II.1.1)Betegnelse:

EU-udbud 2016: Udbud af voksenbleer til Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Nordfyns Kommune.

 

II.1.2)Hoved-CPV-kode
33751000
II.1.3)Kontrakttype
Varer
II.1.4)Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af voksenbleer med bevilling efter Servicelovens § 112, til følgende ordregivende myndigheder:

— Faaborg-Midtfyn Kommune

— Kerteminde Kommune

— Nordfyns Kommune.

 

II.1.5)Anslået samlet værdi
II.1.6)Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)Beskrivelse
II.2.1)Betegnelse:
II.2.2)Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3)Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4)Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte leverance indgås som en rammekontrakt med 1 leverandør for en periode på 24 måneder. Ordregiver kan forlænge kontrakten 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.

Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis cirka 4 000 000 DKK ekskl. Moms og der er ca. 2 445 bevillinger på voksenbleer.

Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for udbyder, da omfanget og omsætningen af voksenbleer m.v. vil være afhængig af de til enhver tid udstedte bevillinger til borgere i henhold til § 112 i lov om social service.

 

II.2.5)Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet, komfort og pasform / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Økonomisk opfølgning / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Uddannelse/konsulentbistand / Vægtning: 20
Omkostningskriterium - Navn: Totaløkonomi / Vægtning: 30
II.2.6)Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 000 000.00 DKK
II.2.7)Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kunden er berettiget til at forlænge kontraktperioden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

 

II.2.10)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Betingelser for deltagelse
III.1.1)Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (s. 17-19, Del IV i ESPD):

— Der kræves en årsomsætning på min. DKK 8 mill. pr. år i de to seneste underskrevne årsregnskaber (årsrapporter) (pkt. 1a s. 18)

— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK (pkt. 5 s. 19).

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142 (s. 17-19, Del IV i ESPD):

— Der kræves en årsomsætning på min. DKK 8 mill. pr. år i de to seneste underskrevne årsregnskaber (årsrapporter) (pkt. 1a s. 18)

— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK (pkt. 5 s. 19).

 

III.1.3)Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (s. 19-21, Del IV C 1b i ESPD):

— Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige kunder med hvem tilbudsgiver, har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet indenfor de sidste 3 år for, så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser. Kontaktperson (navn, tlf. nr., email) for hver enkelt reference skal angives.

Vi forbeholder os ret til at indhente oplysninger hos de angivne kontaktpersoner og benytte oplysningerne i vurderingen af tilbudsgiver egnethed til at udføre leverancen.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Referenceliste med angivelse af minimum 2 sammenlignelige kunder med hvem tilbudsgiver, har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet indenfor de sidste 3 år for, så vidt angår levering af voksenbleer samt konsulentydelser. Kontaktperson (navn, tlf. nr., email) for hver enkelt reference skal angives.

 

III.1.5)Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)Kontraktbetingelser
III.2.2)Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3)Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1)Beskrivelse
IV.1.1)Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4)Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)Administrative oplysninger
IV.2.1)Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 03/03/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3)Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 11/08/2016
IV.2.7)Betingelser for åbning af bud
Dato: 03/03/2016
Tidspunkt: 13:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2)Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3)Yderligere oplysninger:
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
VI.4.2)Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
VI.4.3)Klageprocedure
VI.4.4)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/01/2016

Send til en kollega

0.063