23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
31.10.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Assens Kommune

22/15819 - Tilbudsindhentning vedrørende ernæringssonder, -pumper og tilbehør


Assens Kommune

OpgavebeskrivelseOpgaven udbydes som en rammeaftale med én leverandør med kontraktstart den 01.02.23. Aftalen løber i 2 år med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Ordregiver forpligter sig i denne periode til at købe de tilbudte produkter hos den vindende tilbudsgiver. Såfremt denne ikke kan dække et specifikt behov, forbeholder ordregiver sig retten til at tilkøbe dette til anden side.

Det samlede forbrug af produkter omfattet af tilbuddet udgør på årsbasis cirka 335.000 danske kroner ekskl. moms. Leverandøren kan under ingen omstændigheder opsige aftalen, kræve erstatning eller lignende, såfremt aftalen ikke udnyttes 100 % af ordregiver.
Annonceret31. oktober 2022 08:00:00 CET
Deadline1. december 2022 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeBlandet
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode33141641, 42122410, 42122411
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/PublicPurchase/344862

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterierPris, kvalitet og service
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnJulia Fakkenor
Telefon+45 64747420
E-mailjutfa@assens.dk

Ordregiver

NavnAssens Kommune
AdresseRådhus Allé 5
5610 Assens
DK
Telefon+45 30577502
E-mailsgkla@assens.dk
WWWhttps://www.assens.dk/

Send til en kollega

0.047