23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
01.11.2022
Udbudstype
Andre

Udbyder

Assens Kommune

22/17696 - Tilbudsindhentning vedrørende høretekniske hjælpemidler


Assens Kommune

OpgavebeskrivelseOpgaven udbydes som en rammeaftale med en leverandør med kontraktstart den 01.01.23. Aftalen løber i 4 år med mulighed for opsigelse efter 2 år.

Ordregiver forpligter sig i denne periode til at købe samt anvende de tilbudte produkter og tjenesteydelser hos den vindende tilbudsgiver. Såfremt denne ikke kan dække et specifikt behov, forbeholder ordregiver sig retten til at tilkøbe dette til anden side.

Det samlede forbrug af produkter omfattet af tilbuddet udgør på årsbasis cirka 275.000 danske kroner ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver. Leverandøren kan under ingen omstændigheder opsige aftalen, kræve erstatning eller lignende, såfremt aftalen ikke udnyttes 100 % af ordregiver.
Annonceret1. november 2022 08:00:00 CET
Deadline1. december 2022 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeBlandet
UdbudsformAndet
CPV kode33196100, 32552160, 33185100, 33196200
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/PublicPurchase/344805

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierLaveste pris
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnJulia Fakkenor
Telefon+45 64747420
E-mailjutfa@assens.dk

Ordregiver

NavnAssens Kommune
AdresseRådhus Allé 5
5610 Assens
DK
Telefon+45 30577502
E-mailjutfa@assens.dk
WWWhttps://www.assens.dk/

Send til en kollega

0.156