23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 045-073043
Offentliggjort
04.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Vindere

Huddesinfektion

(09.11.2016)
Stadsing A/S
Nørresundby

Desinficerende vådservietter, alko-swabs

(09.11.2016)
Mediq Danmark A/S
Brøndby

Hånddesinfektion

(09.11.2016)
OneMed A/S
Aarhus

Hår og krop shampoo, hånddes., creme.

(09.11.2016)
Plum A/S
Assens

Hår- og krop shampoo

(09.11.2016)
Toprent A/S
Skanderborg

Hår- og krop shampoo, Håndsæbe, Hånddes.

(09.11.2016)
Abena A/S
Egelund 35
6200 Aabenraa

Sengebadsservietter

(09.11.2016)
Apodannordic Healthcare A/S
København S

Hår og krop shampoo, hånddes.

(09.11.2016)
Logicon Nordic A/S
Kolding

Desinfektions- og Hudplejeprodukter


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Hillerød
3400
DANMARK
Kontaktperson: Christian Assam Taarnhøj
Telefon: +45 38665811
E-mail: christian.assam.taarnhoej@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland (option)
Alléen 15
Sorø
9220
DANMARK
Kontaktperson: Christian Assam Taarnhøj
Telefon: +45 38665811
E-mail: christian.assam.taarnhoej@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland (option)
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
DANMARK
Kontaktperson: Christian Assam Taarnhøj
Telefon: +45 38665811
E-mail: christian.assam.taarnhoej@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Desinfektions- og Hudplejeprodukter.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Dette udbud vedrører Desinfektions- og Hudplejeprodukter til brug på samtlige hospitaler og institutioner i Region Hovedstaden samt option til samtlige hospitaler og institutioner i Region Sjælland på alle delaftaler og option til samtlige hospitaler og institutioner i Region Midtjylland på delaftale 1. Sengebadsservietter.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.1, Hår- og krop shampoo — flaske — fra 100 ml til 120 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 150 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.2, Hår- og krop shampoo — pumpeflaske — 500 ml eller 600 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.4, Hår- og krop shampoo — pose til Plum dispenser el. tilsvarende — 1000 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 90 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.5, Hår- og krop shampoo — pose til Sterisol dispenser el. tilsvarende — 700 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.6, Shampoo til vask uden vand — fra 150 ml til 200 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.1, Håndsæbe — pumpeflaske — 500 ml.

 

Delkontraktnr.: 3.1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til håndvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 35 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.2, Håndsæbe — pose eller flaske til Abena dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 3.2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til håndvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.3, Håndsæbe — pose til Plum dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 3.3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til håndvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3.4, Håndsæbe — pose til Sterisol dispenser el. tilsvarende — 700 ml.

 

Delkontraktnr.: 3.4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til håndvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.1, Hånddesinfektion gel — flaske lommestørrelse — fra 100 ml til 120 ml.

 

Delkontraktnr.: 4.1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion, og være i gelform.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 120 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.2, Hånddesinfektion gel — pumpeflaske — 500 ml eller 600 ml.

 

Delkontraktnr.: 4.2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion, og være i gelform.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 14 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.3, Hånddesinfektion gel — pose eller flaske til Abena dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 4.3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion, og være i gelform.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 265 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.4, Hånddesinfektion gel — pose til Plum dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 4.4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion, og være i gelform.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4.5, Hånddesinfektion gel — pose til Sterisol dispenser el. tilsvarende — 700 ml.

 

Delkontraktnr.: 4.5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion, og være i gelform.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 550 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.1, Hånddesinfektion flydende — flaske lommestørrelse — fra 100 ml til 120 ml.

 

Delkontraktnr.: 5.1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 250 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.2, Hånddesinfektion flydende — pumpeflaske — 500 ml eller 600 ml.

 

Delkontraktnr.: 5.2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 65 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.3, Hånddesinfektion flydende — pose eller flaske til Abena dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 5.3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.4, Hånddesinfektion flydende — pose til Plum dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 5.4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5.5, Hånddesinfektion flydende — Bag in Box til elektronisk dispenser — 700 ml.

 

Delkontraktnr.: 5.5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 150 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 6.1, Kirurgisk hånddesinfektion flydende — pose til Abena dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 6.1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til kirurgisk hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 6.2, Kirurgisk hånddesinfektion flydende — pose til Plum dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 6.2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal kunne anvendes til kirurgisk hånddesinfektion og være flydende.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 65 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 7, Hudcreme — fedtprocent 25-40 % (+/- 20 % ml indhold).

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til daglig beskyttende pleje samt genoprettelse og bevarelse af hudens fugt- og fedtbalance.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 8, Fedtcreme (fedtprocent >40 %).

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal være beregnet til daglig beskyttende pleje.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 250 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 9, Zinksalve.

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33741200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet i denne produktgruppe skal være beregnet til daglig beskyttende pleje.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 45 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 10, Alkoholswabs.

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711430
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet skal være i form af en swab/serviet med alkoholbaseret middel, der ved indgnidning i huden til tørhed dræber den transiente og reducerer den residente (permanente) mikrobielle flora.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.3, Hår- og krop shampoo — pose til Abena dispenser el. tilsvarende — 1 000 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 135 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2.7, Intimvask — flaske 100 ml.

 

Delkontraktnr.: 2.7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produkterne i denne produktgruppe skal være beregnet til hår- og kropsvask.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 23 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftlae 11, Desinficerende vådservietter indpakket enkeltvis.

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711430
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet skal være i form af en serviet med alkoholbaseret middel, der ved indgnidning i huden til tørhed dræber den transiente og reducerer den residente (permanente) mikrobielle flora.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1, Sengebadsservietter.

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33711430
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Produktet skal være produceret med henblik på anvendelse til kropsvask, herunder intim- og ansigtsvask af patienter uden brug af vand og sæbe eller andre remedier.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges med 2 x 12 måneder.

Sælger skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel midlertidig udfasningsperiode ved overgang til anden leverandør.

Perioden kan ikke overstige 6 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter option på at Region Sjælland og Region Midtjylland kan tilslutte sig kontrakten.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/04/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Norsk, Svensk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 04/04/2016
Tidspunkt: 14:00
Sted:

 

Tilbud åbnes i Hillerød efter tilbudsfristens udløb.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. Udbudsloven § 137.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus Langelinie Allé 17 Postboks 2000
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
København
DANMARK
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/02/2016

Send til en kollega

0.079