Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Etablering og drift af privat fødeklinik i Sygehus Lillebælts optageområde
Region Syddanmark
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
E-mail: kk@rsyd.dk
Telefon: +45 29201909
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Etablering og drift af privat fødeklinik i Sygehus Lillebælts optageområde.
Region Syddanmark udbyder via udbud med forhandling en privat fødeklinik med maksimalt 240 visiterede fødsler pr. kontraktsår på en fødeklinik placeret i Kolding by med forventet kontraktstart december 2023.
Region Syddanmark udbyder via udbud med forhandling en privat fødeklinik med maksimalt 240 visiterede fødsler pr. kontraktsår på en fødeklinik placeret i Kolding by med forventet kontraktstart december 2023.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav for at få sin ansøgning taget i betragtning:
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har samlet jordemodererfaring med hjemmefødsler i form af mindst 15 hjemmefødsler inden for de seneste 3 år. Opfyldelse af minimumskrav, hvis Ansøger er et konsortium eller baserer sig på andres tekniske/faglige formåen fremgår udbudsbetingelserne
Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3-4 ansøgere. Udvælgelsen vil ske på baggrund af en vurdering af kvaliteten af CV'erne for Ansøgers nøglemedarbejdere afsat til opgaven. Ved vurderingen af kvaliteten af Ansøgers nøglemedarbejderes CV'er vægtes det højt, at nøglemedarbejdere hver for sig og tilsammen har dokumenterede faglige kompetencer, dokumenterede kompetencer i ledelse og virksomhedsdrift og erfaring med sammenlignelige referencer. Herefter tillægges det positiv vægt, at de pågældende nøglemedarbejdere er jordemødre med dansk autorisation
Der gælder følgende særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten :
* Samfundsansvar
* Arbejdsmiljø
* Arbejdsklausul
* Anvendelse af personer under oplæring
* Databehandleraftale
* Udfasningsperiode
* Arbejde med børn
* Straffeattester
Jf. Udkast til kontrakt med tilhørende bilag
Del IV: Procedure
Ordregiver vil tildele kontrakten til det økonomisk mest fordelagtige tilbud på grundlag af tildelingskriteriet: Bedste forhold mellem pris og kvalitet på baggrund af følgende underkriterier og vægtning:
Økonomi - vægt 40 %
Kvalitet i opgaveudførelsen - vægt 40 %
Opgavetilrettelæggelse og samarbejde - vægt 20 %
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 3.
• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 5.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Ifm. udbuddet gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af art. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.
Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Ansøgers/Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Der er tale om et udbud med forhandling. Ordregiver forventer at gennemføre én forhandlingsrunde. Der gives IKKE vederlag til ansøgere eller tilbudsgivere, herunder deltagere i forhandlingerne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/