23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 026-074697
Offentliggjort
06.02.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Udbud af forbrugsvarer til Fleksibel Endoskopi Bronko


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Brigitte Bjerregaard
E-mail: biwi@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 99999999
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=342389&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=342389&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af forbrugsvarer til Fleksibel Endoskopi Bronko

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33168000 Apparatur til endoskopi og endokirurgi
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indkøb af forbrugsvarer til Fleksibel Endoskop Bronko

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Transbronkial nål

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Transbronkial nål

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 1.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 400 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Sheat til miniprobe

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sheat til miniprobe

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 2.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 520 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 - EBUS - FNA nål

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EBUS - FNA nål

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 3.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 2.250 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 - EUS-FNA nål

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EUS-FNA nål

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 4.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 45 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5 - Cytologibørster

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Cytologibørster

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 5.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 400 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6 - Biopsitænger

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Biopsitænger

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 6.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 825 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7 - Vakuumsprøjte

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vakuumsprøjte

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 7.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 700 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 8 - Ballonkateter

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ballonkateter

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 8.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 10 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 9 - Gribetænger fremmedlegeme

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Gribetænger fremmedlegeme

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 9.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 8 stk

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 10 - Guiding device, engang og flergang

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Guiding device, engang / flergangs

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 10.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 12 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 11 - Ballon til EBUS scop og tilhørende applikator

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ballon til EBUS scop og tilhørende applikator

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 11.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 2.216 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 12 - Ballon til EUS scop og tilhørende applikator

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ballon til EUS scop og tilhørende applikator

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 12.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 52 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 13 - Endoskopiske ventilsæt til EUS scop

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Endoskopiske ventilsæt til EUS scop

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 13.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 165 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 14 - Endoskopiske ventilsæt til Bronko og EBUS scop

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Endoskopiske ventilsæt til Bronko og EBUS scop

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 14.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 4.000 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 15 - Nål til percutan biopsi

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nål til percutan biopsi.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 15.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 325 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 16 - Lumbal kanyle til percutan biopsi

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Lumbal kanyle til percutan biopsi.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 16.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 325 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 17 - Grov nål til percutan biopsi

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Grov nål til percutan biopsi, kort skuffe.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 17.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 370 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 18 - Sterilt gel

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sterilt gel

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 18.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 500 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 19 - Tracheal sugesæt til prøvetagning

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Tracheal sugesæt til prøvetagning.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 19.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 5.000 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 20 - Rensebørster, engangs

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rensebørster, engangs.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 5.040 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 21 - Rensebørster til ballonkanal, engangs

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rensebørster til Ballonkanal, engangs

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 21.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 2.040 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 22 - Rensebørster til EUS scop, flergangs og engangs

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rensebørster til EUS scop, flergangs / engangs.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 22.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 45 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 23 - Skyllesæt, flergangs og engangs

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skyllesæt, flergangs / engangs.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 23.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 270 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 24 - Renseventil, flergangs / engangs

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Renseventil, flergangs / engangs.

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 24.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 24 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3a - EBUS-FNA nål

Delkontraktnr.: 3a
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EBUS-FNA nål

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 3a

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 50 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 17a - Grov nål til Percutan biopsi - lang skuffe

Delkontraktnr.: 17a
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000 Medicinske forbrugsmaterialer
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Grov nål til Percutan biopsi - lang skuffe

For yderligere oplysninger se tilbudsliste og kravspecifikation vedrørende delaftale 17a.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 6 måneder, Se Udbudsbetingelserne pkt. 11.5.1

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Samlet anslået antal styk i kontraktens løbetid (inkl. eventuelle forlængelser) = 200 stk.

For "samlet anslået antal" og "Samlet maksimal antal" se udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1 "Rammeaftalens maksimale og anslåede anvendelse".

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal i ESPD, del IV, afkrydse ”α” for at bekræfte, at tilbudsgiver opfylder mindstekravene vedr. økonomisk og finansiel kapacitet.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

1) Som mindstekrav kræves, at egenkapitalen (ultimo året) for det seneste regnskabsår er positiv.

Ved en sammenslutning af virksomheder (et konsortium) beregnes egenkapitalen som virksomhedernes samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiviteter.

Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i det fælles europæiske udbudsdokument, del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde et særskilt udbudsbilag 1, ESPD, med de krævede oplysninger.

Såfremt tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i det fælles europæiske udbudsdokument, del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde et særskilt udbudsbilag 1, ESPD, med de krævede oplysninger.

Ordregiver vil forud for tildeling af kontrakten indhente dokumentation for den formodede vindende tilbudsgivers opfyldelse af mindstekrav vedr. økonomisk og finansiel kapacitet.

Som dokumentation for egenkapitalens størrelse skal den formodede vindende tilbudsgiver fremsende følgende, afhængigt af hvilken kategori af virksomhed, tilbudsgiver tilhører:

- Hvis tilbudsgiver er revisionspligtig: Seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring

- Hvis tilbudsgiver ikke er revisionspligtig: Enten seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring eller reviewerklæring eller revisors reviewerklæring om egenkapitalens størrelse for seneste disponible regnskabsår.

Såfremt den formodede vindende tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal det dokumenteres, at denne virksomhed har givet tilsagn om at stille de fornødne ressourcer til rådighed, hvilket kan ske ved at udfylde og fremsende støtteerklæringen i kontraktbilag 7. Såfremt den formodede vindende tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dokumentation for disse enheders egenkapitals størrelse tilsvarende fremsendes, jf. ovenfor.

Såfremt den formodede vindende tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette dokumenteres, hvilket kan ske ved at udfylde og fremsende kontraktbilag 6. Såfremt den formodede vindende tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dokumentation for alle konsortiedeltagernes soliditetsgrads størrelse tilsvarende fremsendes, jf. ovenfor.

Ad 1) Ved »det seneste disponible regnskabsår« forstås det seneste regnskab afsluttet i overensstemmelse med de regler og den praksis, der gælder for tilbudsgiverens regnskabsaflæggelse.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det seneste disponible regnskabsår er positiv

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med

respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende

menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption, ligesom der i kontrakten stilles forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6 og pkt. 7 samt kontraktbilag 5 og 10.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/03/2023
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 29/09/2023
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/03/2023
Tidspunkt: 14:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.

Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.

Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for Tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.

Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en Tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnerens Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/02/2023

Send til en kollega

0.047