Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Kontaktpunkt: Indkøb
8210 Aarhus V
Telefon: +45 87150000
Mailadresse: udbud@au.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Kontaktpunkt: Indkøb
8210 Aarhus V
Telefon: +45 87150000
Mailadresse: udbud@au.dk
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
(25.06.2016)
Multiline A/S
Alsvej 14
8940 Randers
Opdateringer
I stedet for:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
18.4.2016 (12:00)
Læses:
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
27.4.2016 (14:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Rammeaftale om levering af rengøringsmidler, rengøringsrekvisitter, affaldsposer og sække, håndhygiejne og aftørringspapir til Aarhus Universitet
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Kontaktpunkt(er): Indkøb
8210 Aarhus V
DANMARK
Telefon: +45 87150000
Mailadresse: udbud@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.au.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
NUTS-kode DK
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 4Rammeaftalen er påtænkt at skulle dække indkøb af produkter til brug i rengøringsøjemed.
Det er forventningen, at der under rammeaftalen samlet vil blive indkøbt for ca. 4 000 000 DKK årligt. Den endelige mængde indkøb er dog afhængig af de konkrete behov, der opstår i rammeaftalens løbetid, og der kan ikke garanteres nogen omsætning på aftalen.
Levering skal kunne ske til alle ordregivers adresser. De nærmere leveringssteder aftales i forbindelse med aftalestart. Det estimeres, at ca. 80 % af leveringerne i aftaleperioden vil skulle ske til leveringsadresser i Aarhus, og resten fordeler sig på resten af landet.
39800000, 33760000, 33770000, 19640000, 18424300, 33711900
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris på sortimentet. Vægtning 70
2. Kvalitet. Vægtning 30
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på http://www.retsinformation.dk/),
gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i
standstill-perioden,
jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på http://www.klfu.dk/
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk