Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Udbud af 16 pladser efter servicelovens § 107 til voksne mellem 35 og 65 år med psykisk sygdom og aktivt forbrug af rusmidler
Københavns Kommune - Socialforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Borups Allé 177
By: København NV
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 2400
Land: Danmark
Kontaktperson: Jon Falkenberg Kehler
E-mail: sy0s@kk.dk
Telefon: +45 33663366
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/197717861.aspx
Del II: Genstand
Udbud af 16 pladser efter servicelovens § 107 til voksne mellem 35 og 65 år med psykisk sygdom og aktivt forbrug af rusmidler
Målgruppen for tilbuddet omfatter socialt vanskeligt stillede borgere med sindslidelse og forbrug af rusmidler, og som ved visitationstidspunktet er mellem 35 og 65 år. Borgerne har behov for en betydelig personalestøtte, men kræver ikke støtte én til én og ikke på døgnbasis. Således har målgruppen behov for støtte i dagtiden, men kan være uden personale støtte i aften/nattetimerne.Målgruppen for tilbuddet omfatter socialt vanskeligt stillede borgere med sindslidelse og forbrug af rusmidler, og som ved visitationstidspunktet er mellem 35 og 65 år. Borgerne har behov for en betydelig personalestøtte, men kræver ikke støtte én til én og ikke på døgnbasis. Således har målgruppen behov for støtte i dagtiden, men kan være uden personale støtte i aften/nattetimerne.
Målgruppen for tilbuddet omfatter socialt vanskeligt stillede borgere med sindslidelse og forbrug af rusmidler, og som ved visitationstidspunktet er mellem 35 og 65 år. Borgerne har behov for en betydelig personalestøtte, men kræver ikke støtte én til én og ikke på døgnbasis. Således har målgruppen behov for støtte i dagtiden, men kan være uden personale støtte i aften/nattetimerne.
Borgerne kan have en udadreagerende adfærd, men ikke i en grad at den går ud over medbeboeres, medarbejderes eller naboers sikkerhed og tryghed. Borgerne har for de flestes vedkommende skader eller påvirkning af hjernen og er desuden præget af psykisk sygdom, herunder lidelser inden for skizofrenispektret, personlighedsforstyrrelse, angstlidelser, depression el. lignende tilstande. Det vil dog ikke være alle borgere i målgruppen, der er endeligt diagnosticerede, idet det kan være særdeles vanskeligt at udrede borgerne psykiatrisk, da de typisk er stofpåvirket en stor del af tiden.
Der ses hos målgruppen generelt kognitive udfordringer i forhold til hukommelse, tidsfornemmelse og koncentrationsevne.
Borgerne er i udgangspunktet fysisk selvhjulpne. Der kan naturligvis være perioder med fysisk sygdom, som kræver særlige hensyn, men som udgangspunkt klarer de selv at bevæge sig omkring.
Kontrakten giver mulighed for 2*12 måneders forlængelse
Kontrakten giver mulighed for 2*12 måneders forlængelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1. Gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår eller omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum DKK 5.000.000 (ekskl. moms).
2. Erhvervs- og produktansvarsforsikring omfattende de Ydelser, der fremgår af Aftalen, skal pr. forsikringsår dække mindst 10.000.000 DKK
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres som udbud efter light-regimet med forhandling, men uden prækvalifikation, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
Ordregiver forhandler med alle tilbudsgivere, der indgiver et tilbud, der ikke afviger fra udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav.
Afviger tilbudsgivers tilbud fra de bestemmelser og vilkår, der fremgår af udbudsmaterialet, kan disse bestemmelser og vilkår forhandles på udbuddets forhandlingsmøde(r), såfremt disse ikke medfører ændringer af udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav.
Der kan ikke forhandles om ændringer af udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav, og Ordregiver forbeholder sig retten til at afslå samtlige indledende tilbud, der ikke lever op til disse dele af udbudsmaterialet, således at disse tilbudsgivere ikke får mulighed for at deltage i forhandlingerne.
Vælger Ordregiver at invitere samtlige potentielle Leverandører, der har taget forbehold for udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav, til forhandling, vil Ordregiver, på forhandlingsmødet, bede Leverandørerne afgive et endeligt tilbud, der ikke afviger fra udbudsmaterialets grundlæggende elementer, tildelingskriterier eller mindstekrav.
Ordregiver gør opmærksom på, at tilbud med flere afvigelser fra ikkegrundlæggende elementer i udbudsmaterialet efter omstændighederne tilsammen vil kunne udgøre et grundlæggende element.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk