23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 063-108146
Offentliggjort
31.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

OCT_Spectral Domain

(01.09.2016)
EyeOptics ApS
Axel Gruhns Vej 2B, 1. tv.
8270 Højbjerg

OCT_Swept Source

(01.09.2016)
Topcon Danmark
Præstemarksvej 25
4000 Roskilde

Opdateringer

Rettelse
(15.04.2016)

I stedet for:
IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
3.5.2016 (12:00)
Læses:
IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:
5.5.2016 (12:00)
Yderligere supplerende oplysninger
Ændring af sluttidspunktet m.h.p. at efterleve udbudslovens frister.

OCT fluorescensangiografi inklusive angio-OCT


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Sjælland
29190658
Køgevej 9-13
Att: Martin Ib Bruun
4000 Roskilde
DANMARK
Telefon: +45 93566076
Mailadresse: mibb@regionsjaelland.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.regionsjaelland.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/137394

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=150367&B=RS

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=150367&B=RS

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
OCT fluorescensangiografi inklusive angio-OCT.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Roskilde.

NUTS-kode DK022

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Kontrakten skal omfatte ultralydsscanner, kontrastfotografering samt autofluorescens i ét apparatur til brug for diagnosticering og behandlingsindikation og kontrol af alle patienter med sygdomme i nethindens synscentrum (makula), herunder våd AMD og diabetikere foruden kirurgiske makula-lidelser. Formålene med anskaffelsen er, at nedbringe ventetiden for patienterne, at skabe mere hensigtsmæssige arbejdsgange på Næstved Sygehus‘ Øjenafdeling, og at skabe mere hensigtsmæssige arbejdsgange i samarbejdet mellem navnlig øjenafdelingerne på henholdsvis Næstved — og Roskilde Sygehus.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33110000, 33000000, 33100000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Anslået værdi eksklusive moms: 1 500 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: — service
— analysesoftware.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Der henvises til betalingsbetingelserne i udbudsmaterialet. Fakturering skal ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende danske lovgivning vedr. betaling til offentlige myndigheder. For nuværende er dette bekendtgørelse nr. 798 af juni 2007, hvorefter fakturering skal ske elektronisk.
Yderligere vilkår vil fremgå af kontrakten.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Der stilles ingen særlige krav til den retlige form. I tilfælde af kontrakten tildeles til en gruppe af leverandører (f.eks. et konsortium) skal denne gruppes deltagere indestå solidarisk og ubegrænset for tilbudsgivers opfyldelse for samtlige forpligtelser i henhold til den indgåede kontrakt.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: ESPD.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
3.5.2016 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 30.11.2016
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 3.5.2016 - 12:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.3.2016

Send til en kollega

0.047