Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=358931&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Markedsdialog - varetagelse af sygebesøg i Region Midtjyllands akutte natordning
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Jeppe Pedersen
E-mail: Jeppe.Pedersen@stab.rm.dk
Telefon: +45 40860158
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Markedsdialog - varetagelse af sygebesøg i Region Midtjyllands akutte natordning
Der inviteres til dialog om varetagelse af sygebesøg i Region Midtjyl-lands akutte natordning. Region Midtjylland er interesserede i at drøfte løsninger på sygebesøg, der beskriver transport, køreområder (geografisk opdeling), samarbejde med den øvrige del af den akutte natordning og bemanding i tidsrummet 23.00 – 08.00, alle dage om året og i hele Region Midtjyllands optageområde.
Der inviteres til dialog om varetagelse af sygebesøg i Region Midtjyl-lands akutte natordning. Region Midtjylland er interesserede i at drøfte løsninger på sygebesøg, der beskriver transport, køreområder (geografisk opdeling), samarbejde med den øvrige del af den akutte natordning og bemanding i tidsrummet 23.00 – 08.00, alle dage om året og i hele Region Midtjyllands optageområde.
Udbuddet kan inddeles i to områder:
1. Bud på opgaven i forbindelse med selve sygebesøget
2. Bud på den samlede opgave (sygebesøg og kørsel),
I forhold til sygebesøg lægger vi især vægt på følgende:
• Sikker drift og patientsikkerhed (fx hvordan tænker man at sikre personale 365 nætter om året, hvor patienterne får den relevante behandling og relevant hjælp til den konkrete problemstilling)
• Mulighed for rekruttering (fx hvordan tænker man at rekruttere til opgaven)
• Synergi og effekt for øvrig organisation (hvordan spiller sygebesøgene sammen med regionens visitation og akutte tilbud?)
• Faglighed/kvalitet i opgaveløsningen (fx hvilke faggrupper tænkes anvendt og hvordan sikres kvalitet i opgaveløsningen)
• Eksisterende erfaringer med lignende opgave
• Robusthed i forhold til fremtidig udvikling på området
Der vil blive afsat 1 time til hver leverandør, afhængigt af hvor mange, der viser interesse og dialogmøderne afholdes enkeltvis med hver leverandør Program for mødet:
1. Kort præsentation af virksomheden (Max 5 minutter)
2. Præsentation af opgaveløsning set i forhold til ovenstående kriterier (Mulighed for fremvisning af videoer eller andet præsentationsmateriale)
3. Overvejelser om udvikling af den akutte natordning ift samfundsudvikling og teknologiske muligheder
4. Drøftelse af rammer og afklaring af spørgsmål
5. Andet
Dialogmøderne for udbud af sygebesøg i Region Midtjyllands akutte natordning afholdes i Regionshuset Viborg mandag den 17. april og tirsdag den 18. april 2023.
Ønsker I at deltage i dialogmødet bedes I sende en mail til Jep-pe.Pedersen@stab.rm.dk senest onsdag den 12. april 2023 kl. 12.00. Dato og tidspunkt for dialogmøde fremsendes efterfølgende til de udvalgte leverandører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger