Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=364489&B=SOLROED
Udbyder
Solrød Kommune
Drift af Plejecenteret Christians Have 2023 i Solrød Kommune
Solrød Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Engell
E-mail: le@solrod.dk
Telefon: +45 56182275
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/65970
Del II: Genstand
Drift af Plejecenteret Christians Have 2023 i Solrød Kommune
Solrød Kommune udbyder plejecenterdriften for en del af kommunens plejecenter, Chr. Have, pt. 62 plejeboliger.
Plejecenterdriften omfatter levering af sygepleje, hverdagsrehabilitering, personlig pleje og praktisk hjælp i en samlet løsning (plejepakke) til de borgere der bor på plejecentret. Endvidere skal diverse administrative opgaver i relation til levering af plejeopgaverne varetages.
Solrød Kommune
Solrød Kommune udbyder plejecenterdriften for en del af kommunens plejecenter, Chr. Have, pt. 62 plejeboliger.
Plejecenterdriften omfatter levering af sygepleje, hverdagsrehabilitering, personlig pleje og praktisk hjælp i en samlet løsning (plejepakke) til de borgere der bor på plejecentret. Endvidere skal diverse administrative opgaver i relation til levering af plejeopgaverne varetages.
Udbuddet gennemføres efter Light Regime, som udbud med forhandling.
Den 19. juni 2023 kl. 14:00-15:00 afholdes der besigtigelse på plejecenteret. Deltagelse i besigtigelse er en forudsætning for at kunne afgive tilbud.
Denne bekendtgørelse benyttes som en indkaldelse af tilbud. Virksomheder der ønsker at deltage i udbuddet, skal fremsende anmodning om deltagelse inden Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser jf. punkt IV.2.2
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er under udarbejdelse og kan således ikke tilgås på nuværende tidspunkt. Bekendtgørelsens formål er at indkalde interesserede tilbudsgivere til at afgive en interessetilkendegivelse.
Denne bekendtgørelse benyttes som en indkaldelse af tilbud. Virksomheder der ønsker at deltage i udbuddet, skal fremsende anmodning om deltagelse inden Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser jf. punkt IV.2.2
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk