Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
EU-Udbud af stomihjælpemidler
Høje-Taastrup Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Rådhusstræde 1
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Blak
E-mail: PiaBl@htk.dk
Telefon: +45 29616018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
EU-Udbud af stomihjælpemidler
Høje-Taastrup Kommune udbyder stomihjælpemidler til borgeren i Høje-Taastrup Kommune jf. Serviceloven.
Høje-Taastrup Kommune udbyder stomihjælpemidler til borgeren i Høje-Taastrup Kommune jf. Serviceloven.
Tilbudsgiver skal i sit tilbud vedlægge en underskrevet bekræftelse fra de af Tilbudsgiver benyttede producenter af stomiposer og plader – vejledning af borgere (Bilag D). Der skal afleveres ét udfyldt og underskrevet eksemplar af bilag for hver producent af produkter, der indgår i tilbuddet jf. pkt. 4.1.2 i udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-Udbud af stomihjælpemidler
CVR-nummer: 30551494
Postadresse: Fabersvej 15
By: Holstebro
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 7500
Land: Danmark
E-mail: uffe@hardam.dk
Telefon: +45 21798338
Internetadresse: http://www.hardam-shop.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Det er Ordregiveres forventning, at det samlede indkøb over 4 år på Rammeaftalen vil være ca. 12.800.000 DKK og maksimalt 20.000.000 DKK.
Udbuddet gennemføres som et sortimentsudbud, således at Ordregiver i Tilbudslisten (Bilag B) har anført de udbudte produktkategorier i overensstemmelse med udbudslovens § 45.samt en beskrivelse af hver af disse. Tilbudsgiver skal byde ind med samtlige varer i sit sortiment, som kan kategoriseres som hørende under de i Tilbudslisten oplistede produktkategorier. Tilbudsgivers sortiment skal dække det danske sortiment af de producenter som Ordregivers borgere har benyttet i 2020 – 2021 jf. Bilag C.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk