23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 107-336497
Offentliggjort
06.06.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud af trocars, staplere og relaterede produkter


Region Syddanmark

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Niels Bohrs vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Thilde Hansen
E-mail: sti@rsyd.dk
Telefon: +45 76631000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9220
Land: Danmark
E-mail: sti@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Midtjylland
CVR-nummer: 29190925
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: sti@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
E-mail: sti@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369132&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369132&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369132&B=REGIONSYDDK
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af trocars, staplere og relaterede produkter

Sagsnr.: 22/44456
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb af trocars, staplere og relaterede produkter til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland. Produkterne er fordelt på 27 delkontrakter.

Kontrakt indgås separat med de vindende tilbudsgivere for hver af de enkelte regioner i den enkelte delkontrakt. Tilbudsgiver vil således skulle indgå en kontrakt pr. deltagende region, der er forpligtet til at indgå kontrakt og/eller som udnytter en option på at tilslutte sig kontrakten. Det betyder, at de enkelte kontrakter i øvrigt kan opsiges, ophæves eller på anden vis ophøre eller forlænges, uden dette får betydning for de øvrige indgåede kontrakter.

Den anslåede og den maksimale mængde for alle delkontrakter tilsammen er henholdsvis 1.252.204 og 2.128.743 styk

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Insuffleringskanyler, kanyler til insufflering af CO2

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af insuffleringskanyler til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 280 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 37.300 styk og en maksimale mængde på 63.410 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Trocar og porte, ikke skærende med dilaterende effekt

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af trocar og porte, ikke skærende, med dilaterende effekt til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 26 621 735.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 170.328 styk og en maksimale mængde på 289.558 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Trocar med ballon, ikke skærende

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af Trocar med ballon, ikke skærende, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 459 320.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 97.196 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 165.233 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Trocar med stump spids, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af Trocar med stump spids, åben kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 560 232.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 7.224 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 12.281 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndport/Gelport

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af Håndport/Gelport til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 650 900.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 660 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.122 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Selvholdende sårbeskyttelse

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af selvholdende sårbeskyttelse til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 537 724.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 16.476 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 28.009 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 930 552.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 21.792 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 37.046 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndinstrumenter, Babcock, engangsgrasper og pean

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af babcock, engangsgrasper og pean til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 200 144.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 9.732 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 16.544 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndinstrumenter, Blunt dissektorer

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af blunt dissektorer til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 597 126.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 6.452 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 10.968 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndinstrumenter, Suturpasser

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af suturpasserer til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 020 204.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 5.696 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 9.683 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndinstrumenter, Laparoskopiske retraktorer

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af laparoskopiske retraktorer til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 196 236.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.124 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.911 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi, Uterinmanipulator

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af håndinstrumenter (Uterinmanipulator) til gynækologisk kirurgi til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 594 396.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.116 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 1.897 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præparatpose, løs pose i indføringsrør

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af præparatposer, løs pose i indføringsrør, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 233 084.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 5.236 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 8.901 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præparatpose, pose på indføringsrør, ikke-aftagelig

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af præparatposer, pose på indføringsrør, ikke-aftagelig til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 179 572.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 8.512 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 14.470 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præparatpose, pose på indføringsrør, aftagelig

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af præparatposer, pose på indføringsrør, aftagelig til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 256 204.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 37.108 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 63.084 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sug og skyl, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af sug og skyl, laparoskopisk kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 839 036.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 59.932 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 101.884 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hudstapler og hudclipsefjerner

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark og Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af hudstaplere og hudclipsefjernere til Region Syddanmark og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 065 420.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 133.920 styk og en maksimale mængde på 227.664 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Buet cirkulær stapler

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af buet cirkulære staplere til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 316 268.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 4.804 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 8.167 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Lige skærende stapler og magasin, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af lige skærende staplere og magasiner, åben kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 16 198 464.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 17.492 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 29.736 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Lineært skærende stapler og magasin, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af lineært skærende staplere og magasiner, laparoskopisk kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 104 983 912.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 58.976 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 100.259 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Laparoskopisk stapler til simpel laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af laparoskopisk stapler til simpel laparoskopisk kirurgi til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 11 481 916.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 14.080 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 23.936 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tværstapler, ikke skærende lineær stapler, uden variabel klipsehøjde, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af tværstaplere, ikke skærende lineær stapler, uden variabel klipsehøjde, åben kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 846 616.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 3.172 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 5.392 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skærende kuveret stapler til åben kirurgi

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af skærende kuveret stapler til åben kirurgi til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 108 272.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 1.292 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 2.196 styk i rammeaftalens løbetid.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præloadede clipsetænger samt metal ligeringsclips, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af præloadede clipsetænger samt metal ligeringsclips, åben kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 528 136.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 3.396 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 5.773 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Præloadede clipsetænger og metal ligeringsclips, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af præloadede clipsetænger og metal ligeringsclips, laparoskopisk kirurgi, til Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Sjælland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 410 008.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 15.620 styk i rammeaftalens løbetid. Den maksimale mængde under delkontrakten udgør dog 26.554 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Flergangshåndtag med ligeringsclips (metal). Åben kirurgi

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af flergangshåndtag med ligeringsclips (metal), åben kirurgi, til Region Nordjylland.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 803 176.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 186.592 styk og en maksimale mængde på 317.206 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Flergangshåndtag med ligeringsclips (ikke metal). Skopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 27
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33164000 Udstyr til laparoskopi
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af flergangshåndtag med ligeringsclips (ikke metal), skopisk kirurgi til Region Nordjylland. Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Sjælland deltager på option.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 11 057 436.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ordregiver forventer, at delkontrakten vil medføre en anslået afsætning på 327.012 styk og en maksimale mængde på 555.920 styk i rammeaftalens løbetid. Ordrer vil blive placeret ved direkte tildeling, hos den leverandør, der imødekommer ordregivers behov – i det konkrete patienttilfælde – bedst. Vurderingen vil ske på baggrund af et lægefagligt skøn.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar.

Leverandøren skal i den forbindelse – for sig selv og sine underleverandører – løbende aflevere udfyldt selvevalueringsskema i henhold til Kontraktbilag 6.

Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer.

Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 3
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2023/S 030-084675
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/07/2023
Tidspunkt: 00:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 04/07/2023
Tidspunkt: 00:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:

• Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.

• Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.

• Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk.1, nr. 3.

• Ophævelse eller lignende sanktion, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.

• Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens §137, stk. 1, nr. 5.

• Ubetalt forfalden gæld på under 100.000 kr. til offentlige myndigheder, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.

Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.

I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang.

Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=369132&B=REGIONSYDDK. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i EU-Supply's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet.

Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår ovenfor under Del I.1):

Region Syddanmark, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen. Region syddanmark deltager ikke på delkontrakt 26 og er alene med på en option på delkontrakt 27.

Region Nordjylland, der forpligtende med på alle delkontrakter undtagen delkontrakt 17.

Region Midtjylland, der forpligtende er med på alle delkontrakter undtagen delkontrakt 17 og 26 og alene er med på en option på delkontrakt 27, jf. Del II.2.11

Region Sjælland, der forpligtende er med på alle delkontrakter undtagen delkontrakt 26 og alene er med på en option på delkontrakt 27, jf. Del II.2.11

Bemærk, at ved tildeling af kontrakt forlænges vedståelsesfristen automatisk til den 1.9.2025 for den tilbudsgiver, som får tildelt kontrakt. Den vindende tilbudsgiver skal således vedstå sit tilbud i hele den periode, hvor en eller flere regioner har mulighed for at udnytte en option på indgåelse af kontrakt.

Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/06/2023

Send til en kollega

0.063