Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark, Medicoteknik
Vindere
Kontrakt om levering af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr.
(14.10.2016)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmen 59
2650 Hvidovre
Kontrakt vedrørende leveringen af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr
(03.11.2016)
Roche Diagnostics A/S
2650 Hvidovre
Opdateringer
Ingen af de modtagne tilbud er fundet konditionsmæssige.
Ordregiver vælger som følge af ukonditionsmæssigheden af tilbuddene at annullere udbuddet og forventer herefter at gennemføre et Udbud med Forhandling alene med de tilbudsgivere, der afgav tilbud ved det annullerede udbud, jf. udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2, jf. stk. 4. Det bemærkes i den forbindelse, at alle tilbudsgiverne ved det annullerede udbud har afgivet tilbud i overensstemmelse med udbudsprocedurens formelle krav og opfylder de fastsatte egnethedskrav ved udbuddet.
Ordregiver forventer snarest muligt efter udsendelsen af denne meddelelse at fremsende fornyet materiale, der beskriver forhandlingsgrundlaget herunder tidsplaner og emner for forhandlingsforløbet m.m.
Kontrakt vedrørende leveringen af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr
Region Syddanmark, Medicoteknik
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Kløvervænget 18, Indg. 122.
Odense C
5000
DANMARK
Telefon: +45 21598410
E-mail: soeren.birkenfeldt@rsyd.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Kontrakt vedrørende leveringen af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr.
Odense Universitetshospital (OUH) ønsker med dette udbud at anskaffe fuldautomatiske analyseproduktionsanlæg til OUH's sygehuslaboratorium. Udbuddet omhandler tillige løbende leverancer af forbrugsstoffer til ovenstående tekniske løsning i 7 år samt service/vedligehold i 6 år. Analyseproduktion omfatter klinisk kemi, immun-kemi og koagulation.
Odense Universitetshospital, Sdr. Boulevard 29, 5000 Odense C, Danmark.
Odense Universitetshospital (OUH) ønsker med dette udbud at anskaffe fuldautomatiske analyseproduktionsanlæg til OUH's sygehuslaboratorium. Udbuddet omhandler tillige løbende leverancer af forbrugsstoffer til ovenstående tekniske løsning i 7 år samt service/vedligehold i 6 år. Analyseproduktion omfatter klinisk kemi, immun-kemi og koagulation.
For de dele af leverancen, der omhandler leveringen af forbrugsstoffer og service/vedligehold kan disse dele forlænges i 2 x 12 måneder.
Udbuddet omfatter både obligatoriske og frivillige option. Under obligatoriske optioner hører Service og Samarbejdskontrakter, Frivillige optioner omfatter tilkøb af uddannelse og træning af personalet, deltagelse i informations- og brugermøder, tilkøb af racks og andre komponenter, der anvendes på det tekniske udstyr, tilkøb af kontrolmaterialer fra tilbudsgiver, tilkøb af procesudstyr til automatisk afsendelse af prøverør til andre afdelinger på OUH. Tilkøb af B-kravs analyser og andre analyseprincipper/applikationer.
Detaljeret beskrivelse af optionerne fremgår af det samlede udbudsmateriale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver stiller ingen krav om optagelse i faglige register eller handelsregister.
Fremgår af det samlede udbudsmateriale.
Del IV: Procedure
Der må være personer til stede under åbningen af bud: NEJ.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
(3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk