Fakta om udbudet
Udbyder
Medicoteknik Region Syddanmark
Vindere
Arthroskopiudstyr, søjler, lamper, hardware og software til integration samt proprietære forbrugsvarer til 3 stuer på Vejle Sygehus
(12.07.2016)
Stryker Danmark, filial af Stryker AB
København C
Arthroskopiudstyr, søjler, lamper, hardware og software til integration samt proprietære forbrugsvarer til 3 stuer på Vejle Sygehus
Medicoteknik Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Skovvangen 2
Kolding
6000
DANMARK
Kontaktperson: Regional indkøber Søren Iversen
Telefon: +45 30682464
E-mail: soeren.iversen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://rsyd.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Arthroskopiudstyr, søjler, lamper, hardware og software til integration samt proprietære forbrugsvarer til 3 stuer på Vejle Sygehus.
Arthroskopiudstyr, søjler, lamper, hardware og software til integration samt proprietære forbrugsvarer til 3 stuer på Vejle Sygehus.
Arthroskopiudstyr, søjler, lamper, hardware og software til integration samt proprietære forbrugsvarer til 3 stuer på Vejle Sygehus.
I købers valg forlængelse med yderligere 2 x 12 måneder.
Serviceoptioner.
Kontraktforlængelse på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud, et udbud efter forhandling med forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse eller et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog, efter udbudsdirektivet, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Klage over udbud omfattet af udbudsdirektivet, som ikke er omfattet af ovenstående, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
(3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk