23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 103-183821
Offentliggjort
31.05.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Skive Kommune

Vindere

(06.10.2016)
Boligselskabet Sct. Jørgen
Brovej 18
8800 Viborg

Opdateringer

Rettelse
(25.06.2016)

VI.3)
I stedet for:
— Tilbudsgiver skal angive oplysninger om de mest relevante lignende referencer, som virksomheden har haft indenfor de seneste 3 år. Det er et mindstekrav, at der minimum skal angives 1 reference. Tilbudsgiver må maksimalt indsende 3 referencer. Jf. ESPD del IV C. Ordregiver ønsker en uddybende beskrivelse af referencen/erne så tilbudsgiver bedes udfylde bilag 3.
Læses:
— Tilbudsgiver skal angive oplysninger om de mest relevante lignende referencer, som virksomheden har haft indenfor de seneste 3 år. Det er et mindstekrav, at der minimum skal angives 1 reference. Tilbudsgiver må maksimalt indsende 3 referencer. Jf. ESPD del IV C.


Yderligere oplysninger
Bilag 3 udgår af udbudsmaterialet.

Udbud af administration af kommunalt ejede pleje-og ældreboliger herunder aflastningsboliger


Skive Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Skive Kommune
Torvegade 10
Skive
7800
DANMARK
Kontaktperson: Camilla Christensen
Telefon: +45 99155523
E-mail: bya@skivekommune.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.skive.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.skive.dk/erhverv/leverandoer/udbud/aktuelle-udbud/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af administration af kommunalt ejede pleje-og ældreboliger herunder aflastningsboliger.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79993000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører administration af Skive Kommunes kommunalt ejede pleje- og ældreboliger herunder aflastningsboliger. Ud

over administration vil udbuddet også omfatte viceværtsfunktion på visse adresser.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
98341100
98341140
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører administration af Skive Kommunes kommunalt ejede pleje- og ældreboliger herunder aflastningsboliger. Ud

over administration vil udbuddet også omfatte viceværts funktion herunder vedligeholdelse af udearealer på visse

adresser/afdelinger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Kontrakten kan forlænges 2 x 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Vilkårene for kontrakten fremgår af nærværende udbudsbekendtgørelse, udbudsbetingelserne samt tilhørende bilag og udkast til kontrakt samt tilhørende bilag.

Den vindende tilbudsgiver skal før indgåelse af kontrakten fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er angivet i bilag 7 ESPD.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/07/2016
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 5 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/07/2016
Tidspunkt: 11:05
Sted:

 

Skive Kommune.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Åbning af tilbud sker af den i udbudsbekendtgørelsen nævnte kontaktperson. Det vil ikke være muligt for tilbudsgiver at overvære åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilbudsgiver skal angive følgende oplysninger i ESPD Dokumentet:

— Oplysninger om tilbudsgiverens identitet samt generelle oplysninger om tilbudsgiver jf. ESPD del II.A

— Oplysninger om tilbudsgiverens repræsentant jf. ESPD del II.B

— Oplysninger om, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 jf. ESPD del III, punkt A og B samt § 136 jf. ESPD del III, punkt C

— Oplysninger om at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudsloven § 135, stk. 4 og 5 og § 137 jf. ESPD A, del III C

— Oplysninger om erhvervsansvarsforsikring udfyldes i ESPD del IV B

— Tilbudsgiver skal angive oplysninger om de mest relevante lignende referencer, som virksomheden har haft indenfor de seneste 3 år. Det er et mindstekrav, at der minimum skal angives 1 reference. Tilbudsgiver må maksimalt indsende 3 referencer. Jf. ESPD del IV C. Ordregiver ønsker en uddybende beskrivelse af referencen/erne så tilbudsgiver bedes udfylde bilag 3.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over dette udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/05/2016

Send til en kollega

0.08