23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 126-226411
Offentliggjort
04.07.2016
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Vindere

(04.07.2016)
Jesper K. Thomsen
Jernbane Allé 78
3060 Espergærde

Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje


Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Denne bekendtgørelse er omfattet af: Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed/ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Sjællandsgade 40
Att: Solgerd Thomsen
2200 København N
Danmark
Telefon: +45 30595509
Mailadresse: dq20@suf.kk.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed / ordregiveren: http://www.kk.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
Andet: ældreomsorg
1.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne
Den ordregivende myndighed / ordregiveren indkøber på andre ordregivende myndigheders / ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Køb af medicinkasser til kvalitetssikring af medicinindsats.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
I efteråret 2016 har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen brug for at købe 5 000 medicinkasser. Disse medicinkasser bruges til at opbevare borgers medicin i og at sikre en systematik, når sygeplejersken doserer borgers medicin. Medicinkasserne bidrager således til kvalitetssikring af medicinindsatsen for borger i eget hjem.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33000000, 33100000, 33140000, 33190000

II.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende (jf. del 2 i bilag D1, D2 eller D3)
Begrundelse for anvendelse af udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende i henhold til direktiv 2004/18/EF
Kun en bestemt tilbudsgiver kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder / varer / tjenesteydelser af: tekniske årsager
Sundheds- og Omsorgsforvaltningen vurderer, at varekøbet ikke har klar grænseoverskridende interesse, idet der er tale om et éngangsindkøb, købet er et mindre specieskøb og således ikke en gængs hyldevare, og kontrakten anses for at have en relativt lille værdi.
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed / ordregiveren
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Jesper K. Thomsen
Jernbane Allé 78
3060 Espergærde
Danmark
Mailadresse: jkt@jesperkthomsen.dk
Telefon: +45 20992114
Internetadresse: www.jesperkthomsen.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:
Værdi: 800 000 DKK
Eksklusive moms
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29.6.2016

Send til en kollega

0.047