23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 168-301980
Offentliggjort
01.09.2016
Udbudstype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb

Vindere

(01.09.2016)
Hettich Labinstrument ApS
Frydenborgvej 27
3400 Hillerød

Produkter til lukket blodprøvetagning


Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
29190623
Kongens Vænge 2, Blok C, lokale 120
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Seniorkonsulent Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
Fax: +45 38665850
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Produkter til lukket blodprøvetagning.

 

Sagsnr.: 16037496
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141300
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Prøverør, sommerfugle og kanyler til lukket blodprøvetagning.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 26 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192500
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

 

Region Hovedstaden.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Prøverør i størrelserne 75 x 13, 100 x 13 og 100 x 16 med forskellige tilsætningsstoffer som f.eks. K2EDTA, Li-Heparin mv., præmonterede sommerfugle samt præmonterede kanyler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
  • Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
    • manglende konkurrence af tekniske årsager
Forklaring:

 

Ordregiver har krav om, at tilbudte 75 x 13 prøverør skal have en fri længde på 62 mm — målt fra underkanten af proppens krave til starten på prøverørets krumning i bund — således, at ordregivers etiket kan påsættes lodret, læsbart og uden problemer.

Ordregiver skal bruge op til 1-2 år på at ændre opsætninger i samtlige laboratoriesystemer, der leverer data til etiketten.

Ordregiver agter derfor at indgå aftale med Hettich ApS i perioden fra 1.1.2017 til 31.12.2018.

 

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Kontraktnr.: 16037496
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

 

Produkter til lukket blodprøvetagning

 

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
29/08/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Hettich Labinstrument ApS
DK26184444
Frydenborgvej 27
Hillerød
3400
Danmark
Telefon: +45 36775555
E-mail: info@hettich.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse:www.hettich.dk

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 26 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307600

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 4, stk. 1.

Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig medindgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/08/2016

Send til en kollega

0.031