Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
Vindere
(01.09.2016)
Hettich Labinstrument ApS
Frydenborgvej 27
3400 Hillerød
Produkter til lukket blodprøvetagning
Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2, Blok C, lokale 120
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Seniorkonsulent Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
Fax: +45 38665850
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
Produkter til lukket blodprøvetagning.
Prøverør, sommerfugle og kanyler til lukket blodprøvetagning.
Region Hovedstaden.
Prøverør i størrelserne 75 x 13, 100 x 13 og 100 x 16 med forskellige tilsætningsstoffer som f.eks. K2EDTA, Li-Heparin mv., præmonterede sommerfugle samt præmonterede kanyler.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Ordregiver har krav om, at tilbudte 75 x 13 prøverør skal have en fri længde på 62 mm — målt fra underkanten af proppens krave til starten på prøverørets krumning i bund — således, at ordregivers etiket kan påsættes lodret, læsbart og uden problemer.
Ordregiver skal bruge op til 1-2 år på at ændre opsætninger i samtlige laboratoriesystemer, der leverer data til etiketten.
Ordregiver agter derfor at indgå aftale med Hettich ApS i perioden fra 1.1.2017 til 31.12.2018.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Produkter til lukket blodprøvetagning
DK26184444
Frydenborgvej 27
Hillerød
3400
Danmark
Telefon: +45 36775555
E-mail: info@hettich.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse:www.hettich.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307600
Internetadresse:www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig medindgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk