23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 168-302227
Offentliggjort
01.09.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sundhedsstyrelsen

Vindere

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Ulla Riber Mortensen
Børkop

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Malene Kjær Lassen
Fredericia

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Iben Ljungmann
Nivå

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Anna Wilhelmina Dapper
Køge

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Henriette Wager Nielsen
Måløv

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

(08.12.2016)
Jette Waagner Ryt-Hansen
Birkerød

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet


Sundhedsstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sundhedsstyrelsen
Islands Brygge 67
København
2300
Danmark
Kontaktperson: Stig Rytter, Dansk Servicerådgivning på vegne af den ordregivende myndighed
E-mail: stig.rytter@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://sundhedsstyrelsen.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://sundhedsstyrelsen.dk/da/om-os/maal-og-opgaver/udbud/konsulentbistand-til-demensrejseholdet
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale om honoraraflønning af konsulentbistand til demensrejseholdet.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Formålet med udbuddet er at indgå en række rammeaftaler med konsulenter, der skal indgå i Sundhedsstyrelsens demensrejsehold. Demensrejseholdet skal levere en målrettet og praksisnær opkvalificering af medarbejdere på en række af landets plejecentre. Demensrejseholdet arbejder i et team bestående af ca. 2 konsulenter, der på plejecentre i udvalgte kommuner, skal formidle viden og facilitere læring, om bl.a. forebyggelse af magtanvendelse, pårørende samarbejde og andre vidensområder inden for pleje og omsorg på demensområdet.

Demensrejseholdet etablerer som en del af deres aktiviteter læringsaktiviteter, netværk og uddanner særlige nøglepersoner på hver enkelt arbejdsplads, der skal forankre og fastholde viden på plejecentret. Demensrejseholdet skal kunne agere i udfordrende og komplekse praksisfelter, hvor fokus er på muligheder frem for begrænsninger.

 

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

 

Konkrete forløb under rammeaftalen skal gennemføres i en række danske indsatskommuner, som udvælges i oktober 2016.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 3 (lov nr. 1564 af 15.12.2015) som et offentligt udbud. Hver tilbudsgiver kan alene byde ind med 1 konsulent.

Formålet med udbuddet er at indgå en række rammeaftaler med konsulenter, der skal indgå i Sundhedsstyrelsens demensrejsehold. Demensrejseholdet skal levere en målrettet og praksisnær opkvalificering af medarbejdere på en række af landets plejecentre. For yderligere beskrivelse se rammeaftalebilag 3: Kravspecifikation.

Sundhedsstyrelsen forpligter sig til at købe de omfattede ydelser hos de af rammeaftalen omfattede konsulenter på de i udbudsmaterialet nævnte vilkår, dog kun såfremt Sundhedsstyrelsen konstaterer behov for de pågældende ydelser. Sundhedsstyrelsen er således ikke forpligtet til køb af et på forhånd fastlagt omfang. Rammeaftalens maksimale budget til drift af demensrejseholdet er ca. 4 460 000 DKK ekskl. moms. I 2017-2018 forventes der gennemført en række forløb på ca. 20 plejecentre i de udvalgte kommuner.

 

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ordregiver afgiver ikke kontrolbud.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

 

Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, hvorvidt tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til det offentlige (rammeaftalebilag 5 kan anvendes).

Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring skal vedhæftes tilbuddet.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

 

Fremgår af rammeaftalebilag 2: Udbudsbetingelser.

 

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 03/10/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Det er under hele udbudsprocessen tilbudsgiverens eget ansvar at orientere sig om spørgsmål/svar og supplerende oplysninger i rammeaftalebilag 1 — rettelsesskrivelse med spørgsmål-svar. Disse kan findes på Sundhedsstyrelsens hjemmeside. Tilbudsgivers omkostninger i forbindelse med afgivelse af tilbud er ordregiver uvedkommende.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v., som ændret ved Udbudsloven, lov nr. 1564 af 15.12.2015 (lovene kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Klage over udbud eller beslutninger som ikke vedrører klage over ikke at være blevet prækvalificeret, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/08/2016

Send til en kollega

0.047