Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Udbuddet annulleres af Ordregiver, efter at havde konstateret uhensigtsmæssigheder, som vil medfører en væsentlig ændring af udbudsmaterialet. Udbuddet forventes udbudt hurtigst muligt igen.
Indkøb, installation, montering af teknisk inventar til dyrestalde til Det Nye Universitetshospital, Aarhus (DNU), Region Midtjylland
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Jacob Prange
Telefon: +45 78414560
E-mail: Jacob.Prange@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
31119103
Nordre Ringgade 1
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Lasse Kronborg
Telefon: +45 60202600
E-mail: lak@au.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/indkoeb/aktuelle-udbud/
Del II: Genstand
Indkøb, installation, montering af teknisk inventar til dyrestalde til Det Nye Universitetshospital, Aarhus (DNU), Region Midtjylland.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb, installation og montering af og rådgivning om teknisk inventar til følgende 4 dyrestalde på Det Nye Universitetshospital, Aarhus:
— Dyrestald, Onkologisk afdeling
— Dyrestald, Medicinsk endokrinologisk afdeling (MEA)
— Dyrestald, Dansk neuroforskningscenter (DNC)
— Dyrestald, Forum.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udkast til kontrakt pkt. 7.2 indeholder en uddybende beskrivelse af den rådgivning, som skal ydes i forbindelse med Ordregivers rådgivers projektering af Forum.
Det Nye Universitetshospital, Aarhus.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb, installation og montering af og rådgivning om teknisk inventar til følgende 4 dyrestalde på Det Nye Universitetshospital, Aarhus:
— Dyrestald, Onkologisk afdeling
— Dyrestald, Medicinsk endokrinologisk afdeling (MEA)
— Dyrestald, Dansk neuroforskningscenter (DNC)
— Dyrestald, Forum.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter. Udkast til kontrakt pkt. 7.2 indeholder en uddybende beskrivelse af den rådgivning, som skal ydes i forbindelse med Ordregivers rådgivers projektering af Forum.
Udbudsmaterialet kan hentes via EU-Supply på følgende hjemmesideadresse: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Vindende tilbudsgiver skal fremlægge følgende dokumentation for opfyldelse af ordregivers minimumskrav vedr. økonomisk og finansiel kapacitet, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.4.3:
1. Gennemsnitlig årsomsætning:
Som dokumentation for nettoomsætningens størrelse skal den vindende Tilbudsgiver i henhold til pkt. 6.1 fremsende følgende, afhængigt af hvilken kategori af virksomhed, Tilbudsgiver tilhører:
— Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig:
o Hvis nettoomsætning fremgår af årsrapporter: Godkendte årsrapporter med revisionserklæring.
o Hvis nettoomsætning ikke fremgår af årsrapporter: Revisors reviewerklæring eller revisionserklæring om nettoomsætningens størrelse.
— Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:
o Enten godkendte årsrapporter med revisionserklæring eller reviewerklæring,
eller revisors reviewerklæring om nettoomsætningens størrelse.
1. Gennemsnitlig årsomsætning:
Det er et minimumskrav, at den gennemsnitlige årsomsætning, dvs. nettoomsætning i de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 15 000 000 DKK. Såfremt at virksomheden er yngre, er det i stedet et minimumskrav at den gennemsnitlige årsomsætning, dvs. nettoomsætning er minimum 15 000 000 danske kroner i de regnskabsår virksomheden har eksisteret.
Vindende tilbudsgiver skal fremlægge følgende dokumentation for opfyldelse af ordregivers minimumskrav vedr. teknisk og faglig kapacitet, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.4.3:
2. Referenceliste:
Som dokumentation for Tilbudsgiverens relevante erfaring skal den vindende Tilbudsgiver i henhold til pkt. 6.1 fremsende underskrevet referenceliste, hvorefter Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
2. Referenceliste:
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 2 sammenlignelige reference inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af en dyrestald indeholdende minimum et reolsystem til opstaldning af gravere, en airshower, en reolvaskemaskine og en autoklave.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system,EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregåvia EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne — og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbuddet og udbudsmaterialet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Når der klikkes på det konkrete udbud, ses udbudsmaterialet, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Tilbuddet skal fremsendes på dansk. Eventuelle bilag omfattende produktdatablade, tekniske specifikationer, brochuremateriale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 kalenderdage fradagen efter ordregiverens underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverensbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis derer tale om en rammeaftale.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/