Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark, Medicoteknik
Kontrakt vedrørende leveringen af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr
Region Syddanmark, Medicoteknik
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190909
Kløvervænget 18, Indg. 122
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Søren Birkenfeldt
Telefon: +45 21598410
E-mail: soeren.birkenfeldt@rsyd.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Kontrakt vedrørende leveringen af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr.
Odense Universitetshospital (OUH) ønsker efter gennemført udbud at indgå kontrakt på leveringen af fuldautomatisk analyseproduktionsanlæg til OUH's sygehuslaboratorium. Kontrakten omhandler tillige løbende leverancer af forbrugsstoffer til ovenstående tekniske løsning i 7 år samt service/vedligehold i 6 år. Analyseproduktion omfatter klinisk kemi, immun-kemi og koagulation.
Odense Universitetshospital, Afdelingen for Klinisk Kemi og Farmakologi, Sdr. Boulevard 29, 5000 Odense C., Danmark.
Odense Universitetshospital (OUH) ønsker efter gennemført udbud at indgå kontrakt på leveringen af fuldautomatisk analyseproduktionsanlæg til OUH's sygehuslaboratorium. Kontrakten omhandler tillige løbende leverancer af forbrugsstoffer til ovenstående tekniske løsning i 7 år samt service/vedligehold i 6 år. Analyseproduktion omfatter klinisk kemi, immun-kemi og koagulation.
Kontrakten omfatter obligatoriske optioner på Service og Samarbejdskontrakter samt frivillige optioner på: uddannelse og træning af personalet, deltagelse i informations- og brugermøder, racks og andre komponenter, kontrolmaterialer fra tilbudsgiver, tilkøb af procesudstyr til automatisk afsendelse af prøverør, applikationer og forbrugsmat til B-kravs analyser.
Ordregiver har til hensigt at indgå kontrakt Med den anførte leverandør den 27.10.2016.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Ved udbud af den omhandlende kontrakt indkom ingen konditionsmæssige tilbud. Ordregiver annullerede udbuddet ved bekendtgørelse nr. EUT/2016 S 169-303760 af 2.9.2016, og overgik til udbud med forhandling uden fornyet udbudsbekendtgørelse. Efter modtagelse af korrektioner og supplerende oplysninger har ordregiver foretaget en endelig evalueringen af de indkomne tilbud og fundet at Roche Diagnostics A/S har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Ordregiver har derfor til hensigt at tildele kontrakten til nævnte tilbudsgiver. Kontrakten indgås den 27.10.2016.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Kontrakt om levering af procesudstyr til håndtering og analyse af flydende humant biologisk materiale og relaterede forbrugsstoffer samt service af procesudstyr.
28485085
Industriholmen 59
Hvidovre
2650
Danmark
Telefon: +45 3639998
Fax: +45 36399979
NUTS-kode: DK021
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klagefrister fremgår af Håndhævelseslovens § 7:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået.
(3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Se nærmere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk