23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 214-389881
Offentliggjort
05.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Roskilde Kommune

Vindere

Udbud af Sundhedsordningen

(14.01.2017)
Falck Healthcare A/S
2450 København SV

Udbud af Sundhedsordningen


Roskilde Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Roskilde Kommune
29189404
Rådhusbuen 1
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Belma Ozupek
Telefon: +45 46313051
E-mail: belmao@roskilde.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.roskilde.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193885

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=174752&B=ROSKILDE
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=174752&B=ROSKILDE
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Sundhedsordningen.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85142100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Roskilde Kommune — som er den største kommune i region Sjælland — ønsker at genudbyde sundhedsordningen for kommunens ansatte. Roskilde Kommune ønsker med dette udbud en sundhedsordning, der dækker alle medarbejdere i kommunen. Kommunen har ca. 7 000 medarbejdere og ca. 30 % af disse er tilmeldt den eksisterende sundhedsordning. Den samlede økonomiske ramme er 2 500 000 DKK pr. år. Formålet med sundhedsordningen er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på sundhed og trivsel. Sundhedsordninger består af behandling og træning og bygger bl.a. på forebyggelse af skader og sygdom. Ordningen skal støtte op om sunde arbejdspladser, mindre sygefravær og medarbejderens mulighed til en sundere livsstil. Det betyder, at ordningen skal kunne rumme både konkret behandling og forebyggende tiltag, såsom motion og fysisk aktivitet.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85142100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Roskilde.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Roskilde Kommune — som er den største kommune i region Sjælland — ønsker at genudbyde sundhedsordningen for kommunens ansatte. Roskilde Kommune ønsker med dette udbud en sundhedsordning, der dækker alle medarbejdere i kommunen. Kommunen har ca. 7 000 medarbejdere og ca. 30 % af disse er tilmeldt den eksisterende sundhedsordning. Den samlede økonomiske ramme er 2 500 000 DKK pr. år. Formålet med sundhedsordningen er at skabe en attraktiv arbejdsplads, hvor der er fokus på sundhed og trivsel. Sundhedsordninger består af behandling og træning og bygger bl.a. på forebyggelse af skader og sygdom. Ordningen skal støtte op om sunde arbejdspladser, mindre sygefravær og medarbejderens mulighed til en sundere livsstil. Det betyder, at ordningen skal kunne rumme både konkret behandling og forebyggende tiltag, såsom motion og fysisk aktivitet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2017
Slut: 31/12/2018
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges på uændret vilkår i 2 * 12 måneder efter ordregivers ønske.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på 2 * 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/11/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 31/03/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/11/2016
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/11/2016

Send til en kollega

0.031