23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 218-397417
Offentliggjort
11.11.2016
Udbudstype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Socialstyrelsen

Vindere

Kontrakt om levering af specialrådgivn., udredn., vidensarb. og kursusvirks. vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med den nævnte målgruppe

(11.11.2016)
Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)
Rymarksvej 1
2900 Hellerup

Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse, KaS-kontrakt d


Socialstyrelsen

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 18, 1. sal
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Rikke Søndergaard
Telefon: +45 41932549
E-mail: rso@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leverandør til specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse, KaS-kontrakt d.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312300 - DA30
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kontrakten vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 105 724 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af ydelserne specialrådgivning, udredning, vidensarbejde og kursusvirksomhed vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med målgruppen. Ydelserne vedrører:

— Specialrådgivningsydelser på baggrund af henvendelser fra borgere og fagprofessionelle, og består af enkeltstående eller længerevarende forløb.

— Udredning af borgere herunder undersøgelse og vurdering af for eksempel funktionsevne/funktionsnedsættelse og/eller andre forhold, der har eller kan få betydning for en borgers fremtidige livssituation.

— Vidensarbejde herunder indsamling, udvikling, bearbejdning og formidling af faglig viden. Den viden, der arbejdes med, er aktuelt bedste viden i forhold til den enkelte målgruppe f.eks. i form af metodeudvikling eller udbygning af vidensgrundlaget i forhold til målgruppe og indsatser.

— Kursusvirksomhed i form af kortere underundervisningsforløb inden for et afgrænset emne i relation til den enkelte målgruppe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 45 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalifikationer og erfaring / Vægtning: 45 %
Kvalitetskriterium - Navn: Sagskapacitet / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 0 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Den samlede værdi er beregnet i budget 2017-niveau. Betaling vil blive reguleret med den årlige p/l-regulering i staten.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
  • Ingen tilbud eller egnede tilbud/anmodninger om deltagelse i forbindelse med begrænset udbud
Forklaring:

Socialstyrelsen modtog i forbindelse med det oprindelige udbud af kontrakten kun tilbud fra 1 tilbudsgiver. Tilbuddet manglede hver anden side, og var derfor at betragte som ikke-egnet.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 212-386471

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

Kontrakt om levering af specialrådgivn., udredn., vidensarb. og kursusvirks. vedr. unge og voksne med synsnedsættelse samt pårørende og fagprofessionelle, der arbejder med den nævnte målgruppe

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten/beslutningen om tildeling af koncession:
09/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Instituttet for Blinde og Svagsynede (IBOS)
Rymarksvej 1
Hellerup
2900
Danmark
NUTS-kode: DK
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 105 724 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Jf. § 7, stk. 3 i lov om Klagenævnet for Udbud: Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/11/2016

Send til en kollega

0.047